Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaktelägg är roligt! Jag brukar köpa vaktelägg att lägga i nässelsoppa en gång varje vår.Jajuste - det blir säkert ägg i någon form också.
Jag har köpt vaktelägg som kommer kokas och läggas i en sallad vid något tillfälle
Vaktelägg är roligt! Jag brukar köpa vaktelägg att lägga i nässelsoppa en gång varje vår.
Jag gjorde en tårta med mandel- och marängbottnar, fyllning av apelsin, rostade hasselnötter och chokladmousse. Sen garnerade jag med chokladglasyr och en hög Anton Berg-ägg. Tack för inspiration.
Jag gjorde en tårta med mandel- och marängbottnar, fyllning av apelsin, rostade hasselnötter och chokladmousse. Sen garnerade jag med chokladglasyr och en hög Anton Berg-ägg. Tack för inspiration.
Det bidde:
Långfredagstapas, typ 12-13 rätter med mycket skaldjur i marinader, chark och ostar
Påskaftonsfondue med oxfile, räkor och grönsaker och en himmelsk potatisgratäng Dauphinoise
Påskdagstilapia, med påskig topping (ägg, bröd och ost)
Idag är mättnadsgraden tillräcklig för att avstå alla former av lyxig mat.....
Sådan far, sådan dotter?Sen lagade dottern hallon- och blåbärspaj med vaniljsås igår och imorse american pancakes med blåbär