JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Då är vi här
! Vi tog en liten runda och besökte en loppis i Borgholm som var riktigt bra. En liten tavla och en bok blev dagens fynd till totalt 45 kr. Sedan fikade vi väldigt gott på Frediks Bröd och Bakverk i Färjestaden. Charmigt men myckte litet café och förmodligen lite svårt att komma till under högsäsong. Skönt att vara här under en lugn och stillsam årstid. Vädret är dessutom helt fantastiskt
!
Relationer
Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7
8
9
Övr. Hund
Tripphultsläger nummer två hade ju sitt avslut igår, men när jag väl kommit hem hägrade bara duschen och sängen. Nu tänkte jag dock...
2
3
4
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Tack för att du bekräftar det jag hela tiden funderar på. Den ser inte god ut och visst är det gott, båda, men är det verkligen värt så...
Enya
3 minuter sedan
Svar: 864
Visningar: 51 477
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Vaknade redan vid 06 och gick ut med hundarna, kröp sedan ner under täcket igen och tänkte sova en stund till, bara för att jag kan...
Enya
8 minuter sedan
Svar: 1 611
Visningar: 53 420
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Allltså FB.:meh:
Häromdagen fick jag ett gäng nya vönber jag inte vilka de är.Nu funkar inte Messenger.
Dags att byta lösenord.
tanten
9 minuter sedan
Svar: 916
Visningar: 44 155
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jo jag har en tendens att vilja klara saker jätte bra, van vid att alltid vilja ”prestera”. Inte just hundlivet utan även i...
Lillefrun
3 minuter sedan
Svar: 1 052
Visningar: 60 166
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Det här är jag med mina katter 😂
Och nej, det finns inga regler här, de får självklart vara överallt 🥰...
Bison
Idag kl 11:20
Svar: 1 047
Visningar: 54 806
Katt
Resa när man har hund?
Övr. Hund (Vet inte hur man citerar från mobil, svar till SiZo)
Säg till om det ändrar sig:) kan inte lova något men glad att hjälpa till ifall...
vilseniskogen
Idag kl 11:11
Svar: 52
Visningar: 2 785
Hund