Vem ringa vid rattfyllo?

Har ringt två ggr sista året 1 gg person i diket luktar sprit , patrull 40 min bort gör bedömning " vi kommer inte hinna dit" visade sig fel tog över en timma innan dennes vänner var där och drog upp bilen 2 gången person som framför mig druckit 1,5 flaska vin på 50 min ragglar till bilen polisen åkte inte ens på ärendet trots reg nr förarens namn och position på avfärd " har ingen i närheten " var svaret detta är ändå Sthlms län så hur glesbygd ser ut vill jag inte ens tänka på :confused:

Har ringt två ggr sista året 1 gg person i diket luktar sprit , patrull 40 min bort gör bedömning " vi kommer inte hinna dit" visade sig fel tog över en timma innan dennes vänner var där och drog upp bilen 2 gången person som framför mig druckit 1,5 flaska vin på 50 min ragglar till bilen polisen åkte inte ens på ärendet trots reg nr förarens namn och position på avfärd " har ingen i närheten " var svaret detta är ändå Sthlms län så hur glesbygd ser ut vill jag inte ens tänka på :confused:

Sthlms län är också stort när bemanningen är gles.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Fritid Gick förbi en liten sträcka där det står en del träd och är ett litet skogsparti längs med gångvägen. Hörde ett knakande bakom mig och...
2
Svar
26
· Visningar
2 347
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
2 281
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 107
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25