Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har biljetter till en teater-/körföreställning där en vän har en roll. Det är en amatöruppsättning som spelas på en "riktig" etablerad...
Svar
10
· Visningar
9 550
Senast: macan
·
Äldre Är det någon här som för en budget över sina inkomster och kostnader? Jag och sambon började göra det denna månad och redan efter 2...
2
Svar
22
· Visningar
2 262
Senast: grodan21
·
Äldre Jag har total dille på lök, jag kan inte få nog! Vitlök, gullök, rödlök osv, allt! Skulle kunna äta vitlökssmör med sked. Men det blir...
2
Svar
21
· Visningar
1 562
Senast: Andromedae
·
Äldre Ja, som rubriken säger. Har ni några bra tips på mat som kan lagas på två kokplattor? Jag bor, som man säkert kan räkna ut, i en...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 039
Senast: Mabuse
·
Äldre Mina föräldrar ska sälja sitt hus, eventuellt till min lillebror till ett förmånligt pris. Om detta sker kommer jag få motsvarande summa...
Svar
18
· Visningar
1 896
Senast: Verdandi
·
Äldre Var på restaurang igår, som jag inte tänkte nämna vid namn. Lite undanskymt på en vägg sitter en tavla som endast består av texten i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 350
Senast: Trani
·
Äldre Jag håller på att göra mig själv GALEN, jag har typ de två första nynnande delarna av en låt i huvudet, men jag kommer inte på hur den...
Svar
13
· Visningar
983
Senast: mandalaki
·
Äldre Okej, här kommer bakgrundsscenariot: Två personer är gifta med varandra och har en fastighet tillsammans, säg en gård. Paret får barn...
2
Svar
20
· Visningar
1 103
Senast: Jeffery
·
Äldre Efter en diskussion jag haft med mina döttrar, angående att många tjejer/kvinnor ibland är så hopplöst hjälplösa när det kommer till att...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
14 619
Senast: nullo-modo
·
Äldre Det ringer och jag svarar inte då det är ett okänt nummer. Sen när jag kollar upp det är det mitt eget nummer, hur går det till? Jag...
Svar
14
· Visningar
3 062
Senast: hljomalind
·
Äldre Någon som har ett recept för en enportionskladdkaka?
2 3
Svar
40
· Visningar
2 257
Senast: Alexis
·
Äldre Har kollat lite på de vanliga butikernas (HM, Lindex, Kappahl och Gina Tricot) hemsidor utan att hitta det jag söker... Söker en vit...
Svar
16
· Visningar
1 396
Senast: Tokyo
·
Äldre Jag och min partner har pratat i typ tio år om att vi vill slippa den sydsvenska idiot-anti-vintern och åka och jobba någonstans under...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: Piek
·
Äldre Problem med grannarna i lägenheterna, fler som har det? Jag och moder min bor i lägenhet, bott här i ca ett år nu och nu har vi fått...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
33 743
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Är bjuden på bröllop och fick nu ett konto-nr på mail där de önskar pengar. Hur mycket ska man ge? Skriver man namn vem det är från...
Svar
15
· Visningar
3 013
Senast: Vallmo
·
Äldre Vi ska sälja lägenheten och jag började kolla efter vilken mäklare som kan ha en bra deal. Jag ser direkt Erik Olsson som skriver "Jag...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: skuggi
·
Äldre Jag och sambon hade inte tänkt köpa radhus eller ny lägenhet förrän om ett par år. Men plötsligt har det dykt upp ett "unikt" objekt på...
Svar
0
· Visningar
665
Senast: cherie
·
Äldre Jag är på jakt efter en ny mobil då min håller på att ge upp totalt men det finns ju så många att välja på. Därför slänger jag ut en...
2
Svar
35
· Visningar
1 784
Senast: Sporthorse
·
Äldre Är det någon här som varit på kebenekaise? Jag har hört att det finns två vägar en brant med klättring och en lättare som man till och...
Svar
14
· Visningar
1 199
Senast: Diderot
·
Äldre Jag kan börja med att berätta lite om mig själv. Jag är en glad och sparllig tjej på 15 år, jag blir 16 i November och jag går i 9:a...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama