Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Inspirerad av @LindgrenV :s garderobstråd ber jag nu om lite klänning och kjolhjälp. Jag behöver utöka min garderob med den här typen av...
Svar
9
· Visningar
3 131
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Det har väl inte undgått särskilt många att Prince har gått bort. Nu haglar kändisarnas hyllningar, vilket är fint, men alla väljer att...
Svar
9
· Visningar
747
Senast: Galant
·
Äldre Sambon och jag har rest runt jorden men aldrig varit i Grekland, vilket pinsamt nog innebär att vi har nollkoll. Tänker oss nu en lugn...
Svar
6
· Visningar
1 619
Äldre Jo det är ju så att jag fyller år snart, om närmare 2 veckor-1 dag! Och jag tänkte fråga er om ni har något recept-tips till en smaskig...
Svar
10
· Visningar
1 897
Senast: Trasdocka
·
Äldre För några år sedan hade jag privat strul och dåligt mående som påverkade ekonomin och jag fick en betalningsanmärkning. Jag har i...
Svar
9
· Visningar
1 288
Senast: Sharpless
·
Äldre Hej! Då min och sambons planer för en långhelg i sommar inte verkar bli av så funderar vi på alternativ. Vi tänkte ta en weekend utan...
Svar
15
· Visningar
1 071
Senast: Niyama
·
Äldre Jag antar att det inte är en modefärg för tillfället, eller att jag tittar på fel ställen. Det jag behöver är en enklel, långärmad...
Svar
3
· Visningar
1 802
Senast: Missel
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 970
Senast: kryddelydd
·
Äldre Ibland händer det att jag tar någon av mina löpturer i skog och mark, problemet är bara det att jag inte har några riktigt bra skor...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Red_Chili
·
Äldre Jag har ett par levis jeans jag gillar och skulle gärna ha ett par till likadana eller i annan färg, har vart och kollat i de lokala...
Svar
8
· Visningar
3 803
Senast: Helga
·
Svar
1
· Visningar
370
Senast: Intejag
·
Äldre Prince är död, det har bekräftats.
Svar
1
· Visningar
452
Senast: sweep
·
Äldre Skall resa till Grekland på lördag. Upptäckte när jag packade ihop pinalerna att mitt pass ser annorlunda ut än sambons och sonens. Mitt...
Svar
17
· Visningar
1 303
Senast: Azalea
·
Äldre Jag skulle vilja gå ut och dansa lite! Men som 38-årig nykterist (typ), var kan man gå? Tips på bra ställen för oss lite över 18 som...
Svar
7
· Visningar
654
Senast: clusia
·
Äldre Funderar mycket på det. Att det är stor brist på bostäder är ju inget okänt. Men samtidigt, vad kan göras? Bygga massa nytt, absolut...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
12 322
Senast: Badger
·
Äldre Om en person äger ett hus och har skrivit på en fullmakt för sin ekonomi till ett av barnen och det barnet väljer att sälja personens...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Ramona
·
Äldre Nuförtiden dyker det ju upp riktad reklam överallt, och så kan det ju vara, är väl svårt att komma undan. Det jag stör mig på är VILKEN...
2
Svar
25
· Visningar
1 980
Senast: Marvin
·
Äldre Hur är Nike Air Max i stl och skiljer det något mellan olika färger/mönster? Är :love::love::love: i en modell som är slutsåld, så...
Svar
4
· Visningar
606
Äldre I dagsläget har vi Hemköps av gammal vana men nu vill jag uppgradera mig! Vi använder kreditkortet till matinköp så ingen hög...
Svar
17
· Visningar
1 229
Äldre Ja vad händer om man kör utan att ha koll? Får man böter om polisen ser det? Såg sen att det var böter 1500
Svar
5
· Visningar
2 515
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25