Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Detta är en spinoff på @niphredil s otroligt roliga tråd "Orimliga saker som stör dig?", naturligtvis. (Därav trådrubriken, som för att...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
10 784
Äldre Jag och mamma planerar att åka till Grekland i slutet på juli men vi har aldrig varit där förut. Vi planerar att vara borta i en vecka...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 742
Senast: Humla
·
Äldre Idag vaknade varningslyset till och det stod "Varning! Kontrollera däcktryck" Jag kollade då däcken och fyllde på med luft. Sen kör jag...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 465
Senast: Sporthorse
·
Äldre Känner mig upprörd och ledsen! (kanske fånigt av mig) Idag när jag satt på tunnelbanan var det en flicka som gick runt och sålde böcker...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 473
Senast: CillaW
·
Äldre Någon kunnig inom detta? Eller som vet var jag kan få svar? Blir inte klok av att googla.. (Vänligen svara bara om du vet med säkerhet...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: WS6
·
Äldre För en eller ett par månader sedan fångades en förmodad vildkatt i en kattfälla som ställts ut på logen i stallet där jag hyr boxplats...
2
Svar
21
· Visningar
3 166
Senast: Saigon
·
Äldre Kommer under en helg befinna mig i Upplands Väsby, har aldrig varit där förr och vet inte vad jag har att förvänta mig :confused: Bor på...
Svar
8
· Visningar
672
Senast: Cattis_E
·
Äldre Vi har hittat ett hus som vi är jätteintresserade av. Har haft med min bror som är snickare och han hittade, tyvärr, ett väldigt...
2
Svar
31
· Visningar
2 681
Senast: Tarnin
·
Äldre Sitter med lite körkortsteori och fastnar ständigt på denna skyltkombination.:banghead: Vad är det som gäller? Är det: 1. Parkering...
2
Svar
21
· Visningar
18 056
Senast: Buck
·
Äldre Befinner mig just nu på mall of skandinavia. Hur åker jag härifrån om jag vill till Sollentuna centrum? (Inte exakt nu utan om ett tag)...
Svar
7
· Visningar
822
Senast: MM
·
Äldre Har en relativt ny induktionshäll som har fått små områden med nån slags beläggning. Jag har testat "hälltvätt" (nåt starkt medel som...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: ainasoja
·
Äldre Hej kära buke :D Dum fråga kanske men kommer det post på torsdag? Typ räkningar, brev, vykort och sådant? Kan inte ett skit om sånt...
Svar
7
· Visningar
5 342
Senast: kryddelydd
·
Äldre Upptäckt att jag fått in objudna gäster i lägenheter. En mindre invasion av myror. Är det jag eller hyresvärden som ska lösa problemet?
Svar
3
· Visningar
445
Senast: Badger
·
Äldre Skriver från mobilen, så ursäktar om autocorrect spökar. Har mer och mer på sista året märkt av ett problem när jag rör mig ute...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 321
Senast: Mammas
·
Äldre Ja, bukefalister. Vilka ska ut och tåga imorrn, och vart/för vad? Ni som låter bli, varför gör ni det? :)
2 3
Svar
44
· Visningar
2 613
Senast: vallhund
·
R
Äldre I fredags flög jag och hade otur. Pga storm i staden vi skulle till blev vi skickade till en annan flygplats i landet. Vi skulle ha...
Svar
11
· Visningar
1 267
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Hej vänner på Buke.. Jag vill ha hjälp med hur jag ska lägga upp mitt sparande.. jag kan idag spara runt 7 tusen i månaden. Jag...
Svar
3
· Visningar
591
Äldre Förstår inte varför en (igen...) blev sittande med deklarationen såhär näst sista dagen...:meh: Fler som väntat till sista stund...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: Ticka
·
Äldre Efter en dags shopping i olika butiker inser jag att jag har glömt en pryl i en butik, kostnad ca 70 :-. Jag var trött och valde...
Svar
14
· Visningar
1 567
Senast: Bison
·
Äldre Jag har bestämt mig för att bjuda min sambo på en whiskeyresa/weekend till Skottland när han fyller 30 i Juni. Jag vill inte boka en sån...
2
Svar
29
· Visningar
2 498
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV