Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är stor skillnad på håret och brösten , men fortsätt diskutera ni =DJaha, så om någon tar dig på brösten (fast du inte vill) och säger att de är fina, är det inte att tafsa?
Det är stor skillnad på håret och brösten , men fortsätt diskutera ni =D
Fast det spelar ingen roll vart man tar på en person. När det inte finns någon anledning till att röra denne. Säg att håret är fint. Rör inget utan att fråga. Jag har kompisar som är extremt hårömma, för dom är det nog väldigt obehagligt att en främmande människa rör deras hår.Det är stor skillnad på håret och brösten , men fortsätt diskutera ni =D
Hon blev ju tafsad på bröst och rumpa också? Hur "råkar" man ta i någons hår?Ni är ju löjliga men rätt roande , polisanmäla för att någon tar i ens hår och jämför när någon vill vara snäll och ge en komplimang och råka ta i någons hår med att tafsa på bröst =D
Jag tror på maktgrejen, "jag är lite för mer än dig", samma som när vissa ska krypa upp i ansiktet när dom ska prata med någon men gör dom så med mig så tar jag ett rejält kliv framåt, den senaste hamnade på arslet i en tom jätteblomkruka på torget, hoppas det var blött på botten i den.Fullständigt obegripligt ja. Jag har funderat fram och åter på det så många gånger. Är det makt? Att veta att en kan göra det? Eller kanske ignorans? Varför ska jag behöva ta hänsyn till mina medmänniskor? Bristande impulskontroll? Bristande moral? Att de faktiskt inte vet bättre? Bristande empati? Eller är de helt enkelt rövhattar?
Makt. Att ha rätt att bestämma över tillgängligheten till någon annans kropp. Det stämmer iaf med det överlägsna flinet som brukar komma vid ifrågasättande.Vad jag inte fattar är vad de här männen får ut av det. Vad ger det för tillfredsställelse att ta en slumpmässig främmande kvinna på rumpan eller brösten? Obegripligt.
Jasså? Vad avgör skillnaden? Vilken kroppsdel som är kulturellt mest sexualiserad? Vad tafsaren tänder på att ta på? Vad den tafsade har för erogen zon?Det är stor skillnad på håret och brösten , men fortsätt diskutera ni =D
Jasså? Vad avgör skillnaden? Vilken kroppsdel som är kulturellt mest sexualiserad? Vad tafsaren tänder på att ta på? Vad den tafsade har för erogen zon?
Med vilken rätt anser du att det är OK att förlöjliga andra skribenter i tråden?Ni är ju löjliga men rätt roande , polisanmäla för att någon tar i ens hår och jämför när någon vill vara snäll och ge en komplimang och råka ta i någons hår med att tafsa på bröst =D
Just långt hår verkar väldigt många män falla för. Undrar varför det är så tilldragande.