Japp. Jag har tågat i många många år så fler lär det väl bli. Och jisses vad mycket folk det var i vårt tåg, helt sanslöst många tror aldrig jag sett så mycket folk förut. Kul. Speciellt som många tror att första maj tågen är en död företeelse.

Här kommer jag en dag sent, menmen....

Här har vi slutat med att tåga, vi kör en familjedag istället :) Så där har jag vart med som representant för IF Metall och bjudit på grillad korv. Sen var det tipspromenad, hoppborg åt barnen och såklart flera tal. Välbesökt trots att vädret var lite sisådär (slutade regna lagom till vi började iaf).

Både jag och min sambo är politiskt engagerade i sossarna och jobbar heltid fackligt för IF Metall, så det blir ganska naturligt att vi hänger på såna här tillställningar, och just korvgrillningen kör vi två gånger per år :) Det är mycket jobb, men kul!

Sympatiserar inte med något av de partier som tågar så nej det har jag aldrig gjort.

Att socialdemokraterna med statsministern i spetsen demonstrerar på första maj är en väldigt märklig företeelse tycker jag O_o

Liknande trådar

Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 757
Senast: sjoberga
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 998
Senast: nyttnick
·
Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
280
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25