Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag och sambon köpte en mindre jordbruksfastighet i höstas och det är ju då ett företag som jag förstår det. Jag har ett eget företag...
Svar
1
· Visningar
358
Senast: Laa
·
Äldre Sambon behöver köpa sig en rullresväska och funderar på lämplig storlek. Det är alltså för bagage som ska checkas in. Vad är en lagom...
Svar
3
· Visningar
431
Senast: nickan1
·
Äldre Kort: Har hittat ett litet perfekt torp. Stall, bra ridvägar, lite mark, lagom avstånd till jobbet, osv. Pyttelitet gammalt torp på 67...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: WBanna
·
Äldre I sommar kommer jag jobba som guide vilket betyder att jag kommer att spendera mina dagar "på språng". Jag kommer därför inte ha...
Svar
12
· Visningar
1 744
Senast: Lejanna
·
Äldre Ush nu ska vi åka på en weekend till London och det finns alldeles för många hotell, eller för få, att välja mellan. Är det någon som...
Svar
5
· Visningar
682
Senast: EmmaN
·
Äldre Ett glas rött och fin musik
Svar
4
· Visningar
556
Senast: Lampan
·
Äldre Fick mail av en utländsk brevvän som ska komma till stan i juni och vill att jag ska visa henne platser som man inte hittar i...
2
Svar
27
· Visningar
1 879
Äldre Jag har filmat en film som jag vill sms:a till en. Filmade visst lite länge och måste korta ner den. Jag har laddat hem en...
Svar
1
· Visningar
360
  • Omröstning Omröstning
Äldre Hur skulle du rösta i en folkomröstning om Sveriges EU-medlemskap? Tyngsta argument?
Svar
6
· Visningar
755
Senast: MJLee
·
Äldre Blev i lördags påkörd på min högra sida av en 95-årig farbror som körde ut från en utfart från en tomt utan att stanna. Det var god sikt...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
9 195
Äldre Nu blir jag snart galen! Sedan halv åtta i morse har jag fått NIO samtal på min mobil, från olika nr, men samtliga företräder Telia och...
2
Svar
37
· Visningar
2 797
Senast: Lupino
·
Äldre Vad kan det bero på om varmvattnet är dåligt, bara i duschen eller badet? Det gäller samtliga fem lägenheter i ett hyreshus, inte bara...
2
Svar
38
· Visningar
13 112
Senast: cherie
·
Äldre Jag tog för ett par år sedan beslutet att inte besöka djurparker där djuren lever i en uppenbart dålig miljö. Då jag från början inte...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
10 532
Senast: Badger
·
Äldre Hej! I denna tråd diskuterar vi politik. Var vänlig och håll god ton även om du tycker annorlunda än din vän på andra sidan skärmen...
2
Svar
27
· Visningar
1 356
Senast: Sporthorse
·
Äldre Trots skräpig text så är det ju många låtar som lyckats bli populära. Jag stör mig och har länge velat starta en tråd om ämnet på buke...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
25 483
Senast: Hedinn
·
Äldre Som ett obotligt fan av den gamla serien Tredje Skiftet (Third Watch) undrar jag om någon här har tips på någon pålitlig sida som man...
Svar
2
· Visningar
3 086
Senast: Emrox
·
Äldre I rensningen på vinden har jag hittat ett par gamla myggnät. De är säkert 15 år gamla och (var då i alla fall) impregnerade med...
Svar
5
· Visningar
776
Senast: Vira
·
Äldre Nu har regeringen och de flesta oppositionspartierna anammat så många av SD förslag från förra valperioden, att jag stilla börjar undra...
10 11 12
Svar
227
· Visningar
10 832
Senast: Blue
·
Äldre En över 100 år gammal bok som jag är ruskigt rädd om var med om en rejäl olycka idag när akvariumet gick sönder. Boken är till hälften...
Svar
6
· Visningar
8 997
Senast: TinkerBell
·
Äldre Jag letar ny bil. Jag vill ha en mer bensinsnål sak som har bättre utrymme för hundarna. Nu har jag hittat en som tilltalar mig och som...
2
Svar
31
· Visningar
1 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat