Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre På tisdag kl 21:00 i svt1 är det äntligen då dags! För bland det roligaste jag vet....Det slår både mellon och nästan fotbolls vm... Det...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
5 962
Äldre är det helt omodernt och omöjligt att hitta eller är jag blind? vill ha en stretch denim byxa med hög midja och som går ned om knäna. så...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Jenka
·
Äldre Jag ska ut och resa i Juni och jag inser att jag behöver införskaffa ett par vettiga skor. Det blir en hel massa kringresande i...
Svar
8
· Visningar
1 011
Senast: Araminta
·
Äldre OK, jag fattar grundkonceptet. Och om man köper av en bilhandlare så är det ju inga konstigheter. Men hur beter man sig om man köper en...
Svar
16
· Visningar
3 144
Senast: Ramona
·
Äldre En vän till mig fick en son i höstas. Nu ligger dom inne på Astrid Lindgren för behandling av en hjärntumör på sonen. Jag vill trycka...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 058
Senast: Hyacinth
·
Äldre Ok, jag är officiell nörd nu. Gick upp en timme tidigare för att se avsnitt 3. Jamen jäklar, det var det värt! Det börjar byggas upp...
Svar
14
· Visningar
915
Senast: Lumos_Nox
·
Äldre Lyssna på detta och är inte kommentaren som råkat komma med (ca 40 s in i klippet): - Vad söt han var ... ?
Svar
9
· Visningar
1 178
Senast: labb
·
Äldre Efter en riktigt otäck nära döden upplevelse i morse så har jag tänkt ganska mycket på detta idag. Vad händer om jag blir skadad så pass...
2
Svar
21
· Visningar
1 710
Senast: sjoberga
·
Äldre Någon som vet hur hårda de är med kontrollerna på spädbarn? Min syster som bor i Köpenhamn fyller år i slutet på månaden och jag vill...
Svar
8
· Visningar
1 831
Senast: Milosari
·
Äldre IDAG börjar uppladdningen inför ESC 2016! :banana::banana::banana: På svt kl 20:00 ikväll startar de traditionella inför-programmen där...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 018
Senast: landet
·
Äldre Vad är det som står i journalerna där? Jag väntar och väntar på att dom ska bli synliga för västra götaland men det verkar inte hända...
2
Svar
33
· Visningar
2 096
Senast: Grazing
·
Äldre Jo som rubriken lyder så är jag lite nyfiken vad ni andra tjejer gillar att ha för typ av byxor! Och hur du gillar att matcha det. (typ...
2
Svar
34
· Visningar
3 769
Senast: WS6
·
Äldre Efter en uppdatering fungerar inte en av mina appar. Det står bara att det var ett problem med uppdateringen, och att jag ska starta om...
Svar
2
· Visningar
500
Senast: bettysmatte
·
Svar
2
· Visningar
575
Senast: Thomasine
·
Äldre Om ett par veckor ska jag och familjen på min kusins bröllop. I bröllopspresent har paret önskat ekonomiskt bidrag till sin...
Svar
14
· Visningar
978
Senast: nickan1
·
Äldre En alldeles för lugn röst meddelade nyss i radion att brandmännen på Gotland hade kontroll över branden som fortfarande härjade på ett...
Svar
13
· Visningar
1 112
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Ja, ni ser rubriken :D Jag testade en hudfärgad slät bh med bygel idag under en vit t-shirt (varför är dom så genomskinliga!!) och det...
2
Svar
34
· Visningar
6 774
Äldre Ja här kommer jag igen med mina funderingar om att sälja saker. Nya helt oanvända saker, halva nypriset? Eller ännu lite mindre...
2
Svar
20
· Visningar
1 459
Senast: alazzi
·
Äldre Jag har hört flera larmrapporter nu om att man absolut inte bör ladda sin telefon på natten och inte när man inte kan övervaka...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 597
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Fortsättning från de andra trådarna. Om jag kommer ihåg och har fattat rätt :) har nu SD minskat i de tre senaste...
71 72 73
Svar
1 454
· Visningar
58 105
Senast: Blue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV