Min timer började brinna och smälte sakta ner över väggenDet går ju alltid att sätta en timer mellan proppen och laddaren, om det är ett bekymmer med tidsaspekten.
Är numer mer rädd för timrar än laddare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min timer började brinna och smälte sakta ner över väggenDet går ju alltid att sätta en timer mellan proppen och laddaren, om det är ett bekymmer med tidsaspekten.
Då är det ju väldigt konstigt att min gamla hajfena som först räddningstjänsten hade i 4 år innan jag fick överta den och sen körde ytterligare 6 år innan jag pensionerade den till förmån för stora Samsungen inte tappade batteritid trots att den alltid laddades full. På 10 år så har nog alla här på forumet bytt fånen både en och två gånger misstänker jag.Nej, de har oftast inte optimerat på livslängd utan istället på max batteritid. Jag kan tycka att det valet borde styras av användarna genom operativsystemet.
Under rätt omständighet kan precis ALLT som är kopplat till elnätet eller innehåller någon form av ackumulator börja brinna, även ackumulatorerna kan degenerera genom materialfel och självantändning så att man dragit laddaren ur väggen och stängt av aktuell pryl garanterar inte att det inte kan börja brinna.Min timer började brinna och smälte sakta ner över väggen
Är numer mer rädd för timrar än laddare