Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Att jag ens behöver fråga om det här är ju nästan pinsamt, men here comes: Hur fungerar iTunes nu för tiden? Är det både en spelare och...
Svar
16
· Visningar
937
Senast: Trani
·
Äldre Hej Hur får jag tag på kontaktuppgifterna till de som är ansvariga för ambulanshelikoptern i Stockholm Den som kom i helgen var röd om...
Svar
10
· Visningar
1 260
Senast: cewe
·
Äldre Ska hälsa på brorsan i Karlstad till helgen :) Han har ingen bra koll på trevliga restauranger så därför vänder jag mig till er :bow...
Svar
0
· Visningar
250
Äldre Hur och/eller var tömmer man en portabel toa? Eller, hur funkar det med latrinkärl, var tömmer man en sådan? Kan/får man tömma på...
Svar
7
· Visningar
1 158
Senast: ameo
·
Äldre Jag behöver lite råd i hur jag ska lösa ett köp jag gjort via en FB-sida där det verkar som att säljaren vägrar ge tillbaka några pengar...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 668
Äldre hej! Jag ska ha fest/ picknik och funderar på sätt man kan servera alkohol på. Den uppenbara melonen har jag i bakhuvudet men finns det...
Svar
7
· Visningar
1 329
Äldre Ni som är blodgivare, vilket landsting tillhör ni och vad kan ni välja på för blodgivar gåvor?
2
Svar
20
· Visningar
4 018
Senast: pellemojj
·
Äldre Finns det någon här som spelar (alt)fiol och kan noter, eller bara kan noter, som kan hjälpa mig lite med visan Idas sommarvisa? :)
Svar
8
· Visningar
3 363
Senast: MM
·
Äldre Är så att man fått jobb erbjudande å kanske skall flytta till värmland å jobba men undrar då vart i värmland man ska försöka bosätta...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 575
Senast: Aja_baja
·
Äldre vet att det finns en del på buke som tillbringat mycket tid i Grekland. så vad säger ni om Karpathos?
Svar
9
· Visningar
626
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Jag har långt lite självlockigt hår som jag oftast fönar ut så det blir hyfsat rakt. Ibland blir jag sugen på att låta lockarna vara...
Svar
17
· Visningar
1 454
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag råkade färga utväxten med en för mörk färg (inte toning). Måste man vänta till håret har vuxit ut eller kan man färga över med en...
Svar
8
· Visningar
639
Senast: Septicemia
·
Äldre Roliga ord som knappt används längre, men borde återupplivas! :D Jönsig Raffig Maläten Fräsig ... fler?
8 9 10
Svar
188
· Visningar
29 060
Senast: bitta
·
Äldre Jag har blivit erbjuden en lägenhet men jag har sån beslutsångest om jag ska tacka ja eller inte så jag behöver lite input från er...
2
Svar
25
· Visningar
2 409
Senast: lisa412
·
Äldre Jag hade papperstidning i mååånga år. Hade sällan tid att läsa på morgnarna så hade ofta ett gäng tidningar att läsa ikapp på helgerna...
2
Svar
26
· Visningar
1 373
Äldre Min älskade bil har gett upp och nu behöver jag en ny... Självklart har jag ett par frågor ;) Vad är fördelen med att köpa från firma...
Svar
4
· Visningar
505
Äldre Jag är ute efter en baddräkt. Vit, inte massa krussiduller men helst med lägre skärning i ryggen. Jag tänker mig typ: Jag...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: fickan
·
Äldre ...men jag blir GALEN!! Är i Hammarö och tävlar på Wermland EG och hörde en låt på prisutdelningen (kan ha varit under ärovarvet) som...
Svar
5
· Visningar
767
Äldre Jag behöver en sommar-deo... nu på sommaren kan jag inte använda min vanliga deo längre då jag rakar mig under armarna (för att kunna ha...
2
Svar
32
· Visningar
2 361
Senast: Sporthorse
·
Äldre Vad har ni för roliga episoder att berätta om? Skulle sätta mig i bilen för några dagar sedan, snubblar på min egen fot och ramlar...
Svar
6
· Visningar
771
Senast: Thomasine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25