Lycka till. Tänkte också föreslå Nivea. Jag brukar kunna använda det direkt efter rakning utan problem. Finns en variant för svarta kläder men kan inte komma på namnet just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ett fysiskt arbete där det förekommer lyft, så tyvärr går det inte alltid att undgå att visa upp armhålorna ibland, oavsett om man vill eller inte. Sen kan man lätt råka flasha armhålorna om man ska dra på sig en tröja, sträcka sig efter en tallrik i skåpet i personalköket eller kapa en gren som sitter högt.
Bats extra effektiv från apoteket, den bästa jag har provat!
Löwengrip care & color's Count on me
Mina armhålor har slutat klia sen jag bytte från rexona
Intressant!Jag gör egen deo av kokosolja, bikarbonat och majsstärkelse. Tar bort lukt helt och syns inte. Måste jag köpa blir det Rosenseriens deo, den är grym!
Skriver under på den! SÅ effektivt! Man kan ha i någon droppe eterisk olja också om man vill men behövd absolut inte.Jag gör egen deo av kokosolja, bikarbonat och majsstärkelse. Tar bort lukt helt och syns inte. Måste jag köpa blir det Rosenseriens deo, den är grym!
Intressant!
Det ska jag testa! Tack så mycket för tipsetDet är väldigt enkelt. Man smälter kokosoljan och blandar med lika delar bikarbonat och majsstärkelse. Inga konstigheter alls. Bättre än någon deo jag köpt.