Sånger som du hatar

alazzi

Trådstartare
Varning för trigger

Råkade se en lista på sånger som folk hatar och där var givetvis sånger med som jag verkligen gillar. Ja, jag har väl konstig smak.

Sen blev jag ju lite nyfiken på vad som fanns på den där listan? :confused:

Min musiksmak är sånt som folk ofta ogillar, men det spelas ju heller aldrig någonstans om man inte aktivt letar efter det så det är sällan någon hört talas om någon låt direkt. :cool:

Sen blev jag ju lite nyfiken på vad som fanns på den där listan? :confused:

Min musiksmak är sånt som folk ofta ogillar, men det spelas ju heller aldrig någonstans om man inte aktivt letar efter det så det är sällan någon hört talas om någon låt direkt. :cool:
Hittade inte listan men om jag googlar så fick jag bl.a. denna lista. Låtar som jag tycker är helt ok.

Bifogade filer

• Screenshot_20241108_232119_Instagram.webp
    Screenshot_20241108_232119_Instagram.webp
    65,2 KB · Visningar: 28
Eddie Meduzas musik gillar jag inte och hon den här med masken som jag glömt namnet på, epadunktjejen, för mig är det , inget att hänga i julgranen. Nu har jag glömt namnet igen, händer ofta ibland men han som inte kan sjunga men som ändå gjort sig ett namn som antingen är älskad eller hatad, där kan jag säga att jag hatar hans musik tillsammans med Di Levas musik, Håkan Hellström heter han nog.

Liknande trådar

L
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 597
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 187
Senast: Twihard
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 418
Senast: Ajaj
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 601
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar