Strul med ett internetköp från privatperson

Jag tror du har missat lite där. ROT är 30%, inte 100% ;) :D

Jag och min nye ekonomiske- och skatterådgivare Donald Trump är helt övertygade om att han har all rätt i världen att fabricera vilka fejkade kvitton han vill och betala precis så lite skatt som han önskar. Rotavdraget innebär därmed att man inte betalar någon skatt alls vid dylika transaktioner.

Om vi nu ska diskutera i ett sådant fullständigt hypotetiskt resonemang som eventuellt aldrig har inträffat tidigare idag.

Var får du in sticklingar i den ekvationen?

6√46656
perp.gif

Bättre så?

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 749
Senast: Sonic76
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
913
Senast: corzette
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka