Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har två dagstidningar. Alltså har jag två olika etiketter på min brevlåda så att budet stoppar ner rätt tidningar. Några av mina...
2
Svar
33
· Visningar
2 354
Senast: Korven
·
Äldre Känner mig helt mållös. Att det ens kunde hända känns helt obeskrivligt. En annan väns släkting dessutom.
Svar
9
· Visningar
1 218
Äldre Jag blir galen! Jag skriver som yrke sedan ett par år tillbaka. Uppskattningsvis minst 5000 tecken om dagen. Mitt problem är att jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 828
Senast: Smulu
·
Äldre Funderade på att skaffa ett anonymt nick men vad fan.. Jag, sambo och barn på 1,5 år blev uppsagda av hyresvärden (privat) då hens barn...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 938
Senast: Energi
·
Äldre Har en dammsugarrobot som jag älskar djupt och innerligt, nu funderar jag allvarligt på aty slagga en skurrobot också, någon som har...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: tgd
·
Äldre Jag har igår fått Windows 10 installerat i min dator. Jag har lyckats lägga in alla mina favoriter. Men när ag är ute och surfar hittar...
Svar
7
· Visningar
657
Senast: ameo
·
Äldre För att inte gå in på detaljer och allmänt små prat och göra även den trådstart extremt lång så ställer jag rätt och slätt frågan: -...
Svar
6
· Visningar
1 817
Senast: Blueberry
·
Äldre Eftersom jag är en väldigt nyfiken människa så undrar jag om någon vet varför vår gröna soptunna helt plötsligt fått blå tejp på sig? Vi...
Svar
2
· Visningar
2 411
Senast: Bexzor
·
Äldre Hejsan! Jag ska på bröllop i sommar (i Juli) och sitter nu och funderar på klänning... Bröllopet har ingen specifik klädkod men känner...
Svar
1
· Visningar
845
Senast: Sleepan
·
Äldre Jag åker till Lausanne på onsdag med en arbetskollega för jobbet, jobbgrejjen är bara på dagarna torsdag och fredag så på kvällarna vill...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: Aliche
·
Äldre Finns det ingen möjlighet att stoppa dom redan vid gränsen? Dom kommer ju hit för att begå brott, måste vi acceptera sånt bara för att...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 813
Senast: Boj
·
Äldre Jag vet att man inte får bygga på prickmark, men får jag använda den som t.ex uppställningsplats? Kan jag ställa dit containrar? Hyra...
Svar
14
· Visningar
5 985
Senast: hoppsann
·
Äldre Känner för att uppdatera min garderob nu inför sommaren. :) Det jag är på jakt efter är främst leggings och en särskild typ av skjorta...
2
Svar
23
· Visningar
3 585
Senast: Hazel
·
Äldre Jag blir tokig, skydda sig mot solen i all ära men det blir liksom inte av när man blir sådär klibbig och äcklig om huden. Vilka...
2
Svar
33
· Visningar
2 901
Senast: Lager
·
Äldre Skulle vilja ha journaler från när jag var barn. Tittade på Mina Vårdkontakter, men kunde inte hitta ett jota där. Journalerna jag vill...
Svar
14
· Visningar
1 441
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags för bla. Frans att äntra scenen... det är dags för FINAL i ESC!! Vi trogna tittare har ju redan...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
25 218
Senast: Rosett
·
Äldre Vad säger ni om att vara sjukskriven om man gjort en bröstoperation (som att t ex förstora befintliga bröst)? Jag har hört lite olika...
18 19 20
Svar
383
· Visningar
23 756
Senast: vallhund
·
Äldre Sitter och tittar på många "brudklänningsprogram" från Kanada och har börjat fundera på att man sällan ser folk som reser dit på...
Svar
13
· Visningar
1 301
Äldre http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article22847006.ab Läste den här glada nyheten och började fundera vad det kan...
Svar
8
· Visningar
637
Senast: Blue
·
Äldre När ska ni vara lediga och vad ska ni göra? Själv har jag ingen aning så all inspiration är välkommen!
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 275
Senast: trazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar