Obs bara att om han kan pendla med buss så blir kostnaden densamma så länge han är inom länet. Däremot tar det ju längre tid.Björklinge, så söder om stan kräver en låg hyra om vi ska ha råd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Obs bara att om han kan pendla med buss så blir kostnaden densamma så länge han är inom länet. Däremot tar det ju längre tid.Björklinge, så söder om stan kräver en låg hyra om vi ska ha råd.
Länk till buss 821 som förbinder Tierp med Björklinge. Det kan finnas fler linjer.Vet du vad, det har vi inte ens tänkt på. Jag antar att en inte tänker riktigt klart när en har panik. Tack!
Då så skall ni definitivt inte bo söder om Uppsala.Björklinge, så söder om stan kräver en låg hyra om vi ska ha råd.
Då så skall ni definitivt inte bo söder om Uppsala.
Där så är det dyrt p.g.a. närheten till Stockholm.
Jag skulle rekommendera Heby.
Hebygårdar har 2 lediga bostäder med bra läge för er.
http://194.18.146.138/IncitXpandWeb08083_1/Internet/Cm/Logon.aspx
Här Östervåla.Björklinge, så söder om stan kräver en låg hyra om vi ska ha råd.
Om Östervåla är för långt bort, då så får ni nog problem att hitta något.De lägenheterna är i Morgongåva och Östervåla, det är för långt ifrån jobbet. Tack för att du försöker!
Här Östervåla.
Billigt, nära och kort tid till inflyttning.
http://194.18.146.138/IncitXpandWeb...InterestReport.aspx?Id=_1NH0UJDUSU61BR&Page=0
Jag tänkte väl det.Såg inte hyran först. Det skulle ju absolut gå att pendla då. Tack igen!
Jag tänkte väl det.
Snorbilligt för en rymlig etta.
Lägg på ett UL-kort på det och det är fortfarande billigt.
Kan de verkligen bara kasta ut er? Tänker besittningsskydd/rätt eller vad det heter, om allt har gått rätt och lagenligt till innan?
Vet förvisso inte om det är till någon hjälp men det var en tanke...
Hör med soc oavsett.
Det löser sig ska du se!
Vi bor strax utanför Uppsala och vi har några års kötid på alla ställen omkring men det är omöjligt att få något. Storlek är som du säger struntsamma.
Litegrann, det är dock över 5 mil mellan jobbet i Björklinge och Tierp så det är i längsta laget.
Du skriver i ett annat inlägg att en lösning kan vara att sambo flyttar åt ett håll och du med barn åt ett annat, tillfälligt.
Kan ni bo i en annan ort hela familjen?
Socialen i er kommun om ni inte kan lösa det via boende hos vänner och familj
Vilket är bättre än att hamna på gatanMånga kommuner har bara en tak-över-huvudet-garanti vilket brukar innebära vandrarhem som inte behöver ligga i hemkommunen. Där jag jobbar har vi inga bostäder alls.
Vilket är bättre än att hamna på gatan
Kan ni inte alla få plats hos systern? Om man tänker att det kanske bara rör sig om en vecka eller två och ni inte vill dela på er.Angående soc så kommer vi inte ta hjälp därifrån. Dels tycker jag att den hjälpen ska gå till dem som verkligen är i akut behov av den. Dels så har vi ju faktiskt en sista utväg. Men det är verkligen just en sista utväg eftersom det innebär att barnet och andra föräldern skiljs åt.