Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bergen, Norge nästa vecka, Belgien och norra Frankrike i månadsskiftet mars/april, Skottland i april, cykla genom Spanien norr till söder i maj/juni, norra Finland i juli, Estland, Lettland, Litauen i aug/sept, bergsklättring i Nepal i okt/nov och sedan någon rolig vinterresa, men den har jag inte bestämt när den blir av än, kan lika gärna bli i januari.
Så föredrar jag egentligen också att göra. På mitt ganska nya jobb vill de dock helst att man tar ut fyra veckor sammanhängande i juli. Känns jättekonstigt och ovant. Hade dessutom tur som överhuvudtaget får sällskap - lyckligtvis var det sambons tur att välja på sin arbetsplats så han fick samma veckor trots att de är väldigt populära där.(Jag brukar sprida semesterdagarna över hela året.)
Nu vet jag.Eftersom jag byter jobb om några veckor är det synnerligen osäkert om jag får någon semester över huvud taget.....
Jag får helt enkelt försöka utnyttja långa sommarkvällar till att göra roliga saker tror jag.
En vän föreslog en resa norröver för att titta på några saker hon var sugen på. Vi brukar göra en kortare "kulturresa" emellanåt. Senast var vi i Värmland, och såg konst, Mårbacka och Västanå Teater.
Får se hur allt utvecklas.