Den har jag inte ens försökt, med tanke på hur de brukar lyckas slakta alla koncept de köper in från UK...Jag avskyr den svenska, hela sverige bakar. Extremt osympatiska deltagare och domare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den har jag inte ens försökt, med tanke på hur de brukar lyckas slakta alla koncept de köper in från UK...Jag avskyr den svenska, hela sverige bakar. Extremt osympatiska deltagare och domare.
Sträckkollar på en serie. För att jag kan.
Great British Bake offJag önskar så innerligt att min hjärna kunde låta mig uppskatta nått av det som erbjuds i tv-väg, men det enda som verkar funka är Great British Bake off och Taskmaster
Tycker det bara är den brittisk som är sevärd. Ingen lycka med den underbara stämningenDen har jag inte ens försökt, med tanke på hur de brukar lyckas slakta alla koncept de köper in från UK...
Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan.
I dag ska det regna hela dagen och jag började fundera på vad man egentligen gör på en regnig semester?
Jag har en bok jag ska försöka läsa och kanske kan baka för att ha fika i frysen att bjuda på när jag får främmande. Jag har tänkt måla om i ett rum i stugan men då behöver jag köpa grejer för att kunna börja med underarbetet.
Vad gör ni på regniga semesterdagar? Planerar ni i förväg så att ni kan dra igång inomhus projekt?