Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag är ute efter en ny handbagageväska! Jag har inga krav förutom att den ska vara gul :D Har suttit och googlat lite men tycker mest...
Svar
8
· Visningar
686
Senast: Basilika
·
Äldre Årets sommarvärdar är presenterade..... Kommer garanterat att sitta klistrad 11 Juli do den frispråkige FN medarbetaren Anders Kompass...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: swemale
·
Äldre Bla. P3 dokumentär har gått varm och nu lyssnar jag på Creepypodden. Otroligt bra då jag gillar skräck. Nu letar jag efter nya att...
Svar
10
· Visningar
958
Senast: GardenAngel
·
Äldre Eller kring karlstad någonstans med tio femton mils radie. Hur är det att bo där? Ska man flytta någon annanstans? Bor långt upp i...
Svar
5
· Visningar
1 304
Äldre Jag har en kompis från Tyskland (boende i London) som kommer hit 23-26 juni. Hon var här på midsommar för 3 år sen, men då var vi uppe...
Svar
17
· Visningar
924
Senast: VLMF
·
  • Låst
Äldre Läs mer här: http://www.bukefalos.com/threads/forumet-senior-sedan-forra-seklet.1407120/ och rösta här...
Svar
0
· Visningar
2 246
Senast: Gunnar
·
Äldre Hur bestämmer man ett pris på sina älskade nästa fyrbenta vänner? När hjärtat säger behåll, magkänslan säger sälj inte det blir inte...
Svar
7
· Visningar
1 228
Senast: Jens
·
Äldre Jaa, vad är de för något (inte frukten då:p) och varför får jag nu plötsligt en massa inbjudningar till det på facebook? Googling på det...
Svar
9
· Visningar
7 818
Senast: Grazing
·
Äldre Ska på bröllop den 18 juni, klädkod kavaj. Är totalt efterbliven när det kommer till sånt här, så vad tusan ska man ha på sig? Har ni...
2
Svar
28
· Visningar
5 132
Senast: Red_Chili
·
Äldre Rubriken säger väl det mesta. Vilken ost tycker ni passar bäst i en toast/panini? Och varför just den? Söker efter en ost med bra smak...
Svar
12
· Visningar
13 758
Äldre Jag är inbjuden till en fest i helgen, till ett par jag inte känner så väl än (och är jätteglad för inbjudan!). De har bjudit in ca 30...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 083
Senast: escodobe
·
Äldre Ett ämne som jag kan gå igång på. Den här dök upp nyss i mitt flöde.
2 3
Svar
43
· Visningar
5 046
Senast: MJLee
·
Äldre Finns det någon gratisapp (android) som man kan göra ritningar i? Lägga till dörrar, fönster, osv. Skulle vara roligt att sitta och...
Svar
5
· Visningar
640
Senast: bettysmatte
·
Äldre Varning, varning, nu blir det okunnigt och flummigt. Ska hjälpa en person som råkat ut för en svår olycka och därför inte kan kontakta...
Svar
1
· Visningar
428
Senast: ASKAPLASKA
·
Äldre Grävde i frysen idag...och hittade ett trasigt paket med entrecote. Köttet ser torrt ut :( Kan man få till nåt vettigt av det, eller är...
Svar
5
· Visningar
1 944
Senast: Pegasus63
·
Äldre http://www.expressen.se/nyheter/gavleimam-var-med-i-hemlig-jihadist-grupp/ Det jag länge antagit och gissat mig till har nu även...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
18 858
Senast: julgrisen
·
Äldre Dottern har åkt till USA på träningsläger och nu helt plötsligt vill tränaren ha fullmakt av oss som vårdnadshavare. Eftersom jag vet...
Svar
18
· Visningar
2 607
Äldre Jag känner mig som en riktigt inkompetent idiot just nu. Jag har flyttat till obygden = Bollnäs ;) och som inbiten Stockholmare har jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
9 976
Senast: MJLee
·
Svar
0
· Visningar
252
Senast: myzzan
·
Äldre Kan man ha alla krukväxter utomhus på sommaren? Eller hur vet man vilka blommor som klarar ett liv på balkongen under sommaren? :confused:
Svar
1
· Visningar
469
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama