Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre ...om bilkörning med gips?
Svar
9
· Visningar
26 796
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Imorgon ska jag köra en person till tåget som ska gå från Sthlm C. Jag har klurat ut att det ska gå från spår 10. Är det någon...
2
Svar
21
· Visningar
6 108
Senast: Cattis_E
·
Äldre Ska laga en pasta ikväll med 1 dl vin. I övrigt är det vitlök, persilja, salami, oliver och lite annat smarrigt i Min fråga, kan man...
Svar
3
· Visningar
6 547
Senast: dobbis
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre En del som röstat om nya namnet på Senior har föreslagit att Ungdom och Senior slås ihop till ett forum. Jag tänkte att det kunde vara...
Svar
13
· Visningar
1 922
Senast: kryddelydd
·
Äldre Vilket sällskapsspel gillar ni bäst och varför? Själv är jag ett fan av klassiska TP men har dåligt koll på alternativen. Det skulle...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 073
Senast: Monkie
·
Äldre Skulle åka till karpathos men ändrat till zakyntos. Så kära buke vad ska vi inte missa vad ska vi missa? vi är inga festprissar alls...
Svar
4
· Visningar
448
Senast: Bri
·
Äldre Jag hoppas det är okej med en "efterlysning" här :) Skulle vilja ha tag på nån som bor i, eller har koll på, Avesta med omnejd. Har bara...
Svar
2
· Visningar
348
Senast: Olina
·
Äldre Jag och min man ska åka på bröllopsresa i Paris om några månader och jag behöver lite tips! Vi har varit i Paris tidigare och sett...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: Gabbi
·
Äldre Finns ju en uppsjö av olika tjänster som ska hjälpa till att tala om några uppgifter ändras men tycker de är ganska dyra från 69 kr/mån...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: Helga
·
Äldre Jag håller på att göra rent kylskåpet och det är några envisa röda fläckar längst in som jag inte får bort. Har någon några förslag...
Svar
1
· Visningar
229
Senast: MJLee
·
Äldre Tänkte fråga om någon här inne har varit med om något "övernaturligt", något som ni inte riktigt kan förklara hur ni än vänder och...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
24 941
Senast: Asko
·
Äldre Hej! Som rubriken lyder så ska en av mina närmsta vänner gifta sig här i sommar och jag och några vänner ska planera en oförglömligt...
Svar
14
· Visningar
1 968
Äldre Jag tänkte försöka komma igång med läsandet igen, och eftersom jag tycker det är intressant med historia (egentligen all historia, men...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: svea
·
Äldre Sedan ett par dagar tillbaks funkar inte min bilradio. Den bara söker och söker utan att hitta någon station. Kan jag ha kommit åt någon...
Svar
13
· Visningar
2 036
Senast: Zaga
·
Äldre Var för en tid sedan på massage. Jag hade bokat tid för en timme. Får min massage och hastar vidare utan en tanke på vad klockan var...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 973
Senast: Piek
·
  • Låst
Äldre Ännu en tråd som jag hoppas blir fylld av fantastiska böcker, några lite sämre böcker att undvika, bokprat och tips.
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 313
Senast: Killaloe
·
Äldre Min pappa har ett bryderi som jag lovat hjälpa honom forska i... Han har en liten rörelse med tillverkning av runt 5 olika produkter som...
Svar
5
· Visningar
1 347
Senast: XeeXeX
·
Äldre En såndär nojjig fråga :Det Köpte en fläskfilé för nån vecka sen, skar upp den, marinerade och la direkt in i frysen. Tog nu fram den...
Svar
2
· Visningar
763
Äldre Jag var på kurs idag på en närbelägen gård. De som ägde gården hade bara bott där i 1½ år och jag imponerades av hur fint det var och...
Svar
2
· Visningar
1 432
Senast: Magiana
·
Äldre Söker efter ett barnprogram. Minns inte mycket. Visades på tv antagligen någon gång 1985-1990 (men kan ursprungligen vara äldre)...
Svar
1
· Visningar
531
Senast: ekra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama