Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag gillar jazz, men jag är löjligt dåligt insatt i genren. De enda jag i princip känner till är Glenn Miller och Duke Ellington. :D In...
Svar
12
· Visningar
496
Senast: Jozze
·
Äldre Kan nån förklara vad som är bra med den nya skatten på solel? Jag fattar inte.
2
Svar
28
· Visningar
1 704
Senast: golit
·
Äldre Är det någon som har tagit en 36 timmars kryssning till Gdynia här? Jag o sambon vill komma iväg en helg o har kollat lite på den men...
Svar
8
· Visningar
678
Senast: Breaktown
·
Äldre Herreminje ! Vulkanernas ö har återigen sprutat sin aska och stängt ner flygplatserna över hela världen ...
2
Svar
35
· Visningar
2 026
Äldre världens smartaste idé? Hjälper det tror ni? "I sommar kommer man använda armband med budskapet "tafsa inte" för att prata med ungdomar...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
9 723
Senast: Pls
·
Äldre Har ett presentkort på Ving som jag och maken tänkte utnyttja till hösten på en weekend. Men var? Vi har aldrig varit på...
2
Svar
24
· Visningar
1 547
Senast: mamman
·
Äldre Vecka 34 är det tänkt att jag ska upp till Stockholm under två vardagar dagar och ska ihop med en vän sysselsätta mig där under denna...
Svar
8
· Visningar
639
Äldre Sambon fyller 30 och förutom att jag är i princip pank så har jag bara dåligt idéer på presenter till honom. Men han dricker mycket...
Svar
17
· Visningar
1 189
Senast: AgentCarter
·
Äldre Får NÅGRA unga i dag lära sig skriva sk skrivstil i skolan numera? Eller skriva för hand överhuvudtaget? På min tid (...) var man...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 678
Senast: ameo
·
Äldre Om man rent hypotetiskt låt säga har en närliggande lördagkväll i solitud att spendera i nämnda stad, var bör man avnjuta den om man har...
Svar
9
· Visningar
698
Senast: VLMF
·
Äldre Min lillasyster är orolig för en av hennes bekanta men ffa hennes barn som är ganska små. Den bekanta la upp en bild på fb på en...
Svar
13
· Visningar
2 080
Senast: Görel
·
Äldre Kom på en sak som konfunderar mig. Nuförtiden finns ju kärnfri vattenmelon att köpa, vilket ju är praktiskt. Men hur bär sig odlarna åt...
Svar
4
· Visningar
4 842
Senast: Derring-Do
·
Äldre Nästa helg är det dags för mig att plaska lite i Vansbro. Men mellan loppen önskas något att hitta på. Simmar på fredag eftermiddag så...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: wippi
·
Äldre Kollade på skatteverket och det står att jag itne lämnat in min deklaration. Revisorn jag anlitar är inte anträffbar så jag kan inte...
Svar
12
· Visningar
1 187
Senast: Daff
·
Äldre Igår gjorde jag några systemuppdateringar på min mobil, och bläää vad dåligt allt blev. Bla så kunde jag tidigare trycka på knappen för...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Fibusen
·
Äldre Jag har sneglat lite på Svärdsjöträffen, men det är ju så himla långt bort! Annars hade jag gärna deltagit där, det låter jättemysigt...
Svar
13
· Visningar
803
Äldre Årets nödvändigaste tråd ;) Men ja, i mataffärer har jag lagt märke till att många som köper bananer väljer att stoppa ner dem i...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 769
Senast: Araminta
·
Äldre Appropå Nan Ingers böcker, åååh så mycket nostalgi :love: ville jag kolla om man kunde låna några av hennes böcker som e-bok. Tyvärr...
Svar
3
· Visningar
362
Senast: escodobe
·
Äldre Jag läste en bokserie som barn om ridskoleryttaren som tävlade hösten grodan tillsammans med privathästägarna. Vad heter författaren...
Svar
9
· Visningar
1 009
Senast: Lupino
·
Äldre Finns det ens? Har sökt som en tok men inte hittat något. Är dock ganska säker på att mamma sjöng den för oss när vi var små, på...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama