Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre körde bilen i lugn och ro till stallet bär jag hörde ett kloinks.. Tittar i backspegeln och ser att de ligger bildelar på vägen. Stannar...
Svar
3
· Visningar
410
Senast: em-pirre
·
Äldre Finns det någon bra dokumentär eller liknande om måsars beteende? Hur jobbiga de än kan vara när de väcker en vid fyratiden på morgonen...
Svar
16
· Visningar
2 098
Senast: skerper
·
Äldre Vad säger lagen kring hög musik från scener likt festivaler en vanlig veckodag ända fram till kl 02:00 mitt i en stadskärna? Det är...
2
Svar
38
· Visningar
2 296
Senast: lil-sis
·
Svar
0
· Visningar
261
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
244
·
Svar
0
· Visningar
259
·
Svar
0
· Visningar
247
·
Äldre Ännu en vart ska jag ta vägen i sommar-tråd. Jag vill gärna sticka iväg och vara borta några nätter i augusti men har total idétorka...
Svar
12
· Visningar
999
Senast: tanten
·
Äldre I tätorten närmast där jag bor har det tänts eld på många bilar 2016. Polis och sociala myndigheter säger sig veta vilka ungdomar som är...
Svar
12
· Visningar
957
Senast: Liran
·
Äldre Ett par som ska flytta ihop, där den ena dels tjänar mer på ordinarie jobb dels har oregelbundna inkomster via egen firma. Hur skulle DU...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
8 815
Senast: Lilla
·
Äldre Hej jag vet inte hur jag ska börja men jag saknar min gamla hemby Torsåker det har jag alltid gjort vill så gärna flytta tillbaka men...
Svar
0
· Visningar
599
Senast: annie_cool
·
Äldre vi söker nu bostad och planerar således flytt. Och då kommer den eviga frågan om flyttlådor. Vi hitta nämligen ett företag som hyr ut...
2
Svar
29
· Visningar
4 345
Äldre Hej! Är det någon mer än jag här som blivit som besatt av målarböcker? Älskar bla. de av Hanna Karlzon. Tänkte att man i denna tråd...
Svar
1
· Visningar
573
Äldre Nudge @athena_arabians :) Eller nån annan som är kunnig inom kristallstenar? Jag undrar om denna är värd någonting? Kom in som gåva...
Svar
5
· Visningar
1 074
Senast: TinkerBell
·
Äldre Jag inser att jag jag antagligen bott under en sten eller nåt, när jag läser denna artikeln...
58 59 60
Svar
1 198
· Visningar
55 727
Senast: Blue
·
Äldre Vi är två vuxna (utan barn) som bor ihop och delar på kostnaderna. Men. Vi har inget system med matkonto vilket gör att vi ibland...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 412
Senast: pepp
·
Svar
4
· Visningar
441
Senast: mandalaki
·
Äldre Hur skulle ni ställa er till att en person ni vet är sjukskriven, ändå jobbar heltid i egna företaget samtidigt? Och då tar ut både...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
15 254
Senast: kryddelydd
·
Äldre Enligt reklam är kvinnor hejdlöst dåliga på att dricka vatten ur flaska. Det där med att träffa munnen är tydligen himla svårt. Ibland...
Svar
17
· Visningar
2 035
Senast: Mia_R
·
Äldre Okej, detta kanske låter som en väldigt konstig sak att fråga Buke... men jag vet, som så ofta, inte vart jag ska vända mig annars ;)...
Svar
12
· Visningar
5 684
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama