Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig har det ofta varit så också...@niphredil
Jag är precis som @Petruska
Även på CSN har jag inte behövt hålla koll på kontot. Jag köper det jag vill ha och behöver och det blir alltid över ändå. Jag har inga intressen eller annat som kostar särskilt mycket. Så det går helt enkelt inte åt särskilt mycket pengar.
Jag tyckte inte att det lät snusförnuftigt, jag blev tvärtom dödsimponerad! Så skulle jag också vilja ha det men jag är totalt ansvarslös med pengar eftersom jag har hög lön, inga skulder och bara mig själv att försörja. Min största skräck är att försäkringskassan ska få för sig att sjukpensionera mig eftersom jag är så förbannat krasslig. Då skulle jag få lägga mig ner och dö, av ekonomiska skäl.Haha gud vad snusförnuftigt det lät. (Men att ha hästar är dyrt och kräver lite (mycket) planering.)
Det var mest ett svar på att varför man inte kollar kontot var gång man handlar.
Jag tyckte inte att det lät snusförnuftigt, jag blev tvärtom dödsimponerad! Så skulle jag också vilja ha det men jag är totalt ansvarslös med pengar eftersom jag har hög lön, inga skulder och bara mig själv att försörja. Min största skräck är att försäkringskassan ska få för sig att sjukpensionera mig eftersom jag är så förbannat krasslig. Då skulle jag få lägga mig ner och dö, av ekonomiska skäl.
Fördelen med att ha haft häst sedan man var ungvuxen antar jag. Man har koll på varenda krona, nackdelen är att så fort lönen ökas det minsta, så har man genast ett hål att fylla dem med.
Fast om FK sjukpensionerar dig, är det inte ett bra läge att flytta till Grekland och leva lycklig i alla din dar?
(Jag brukar läsa i mat- tråden, men känner mig just nu som en creepy stalker.)
Så. Vi har beställt kort med möjlighet till kredit. Gratis kredit i 60 dagar, ingen årsavgift. Dealen är dock att sätta in pengar i förväg (men att nalla på krediten är ok).