Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag åker snart på semester till Norrland och undrar om någon vet hur man får tag på boende i * Höga Kusten *Piteå *Kiruna *Abisko ?
Svar
2
· Visningar
395
Senast: Jeps
·
Äldre Det är så här att jag blev faster igen till en liten kille i våras . Och min bror frågade om jag ville bli gudmor till den lilla sonen...
Svar
6
· Visningar
599
Senast: Blueberry
·
Äldre Satt precis med en öl på terassen och kikade på folk som gick förbi. Började då fundera över vad är det som gör att vissa personer män...
Svar
5
· Visningar
925
Senast: Red_Chili
·
Äldre Oh yes, yes. Jag älskade episod 9, Battle of the Bastards. Trodde inte något kunde toppa det. Jag hade fel. The North Remembers! Gör...
2
Svar
21
· Visningar
1 340
Senast: Energi
·
Äldre Hej! Skulle behöva tips om billig och bra bilverkstad i Göteborg. Behöver akut byta hjullager och bromsservo på min renault megane och...
Svar
0
· Visningar
366
Äldre Har precis köpt hus tillsammans med min sambo så vi båda står på huset samt lån. Han har 2 barn sen tidigare och jag har inga. Worst...
Svar
13
· Visningar
1 503
Senast: Ms_Antrop
·
Äldre Ja jag verkligen avskyr midsommar just nu! Singel och inflyttad (visserligen för många år sedan) och inga "fina traditioner" med gamla...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 666
Senast: Mirre
·
Äldre Blir så irriterad OCH ARG! Någon har repat min bil, det är en ca 15 cm repa och försäkringen täcker ej skadan. Vad gör man nu? Är...
Svar
18
· Visningar
4 057
Senast: Sporthorse
·
Äldre Vilken är den godaste köpta potatissalladen, och varför?
2
Svar
22
· Visningar
1 480
Senast: smedsussie
·
Äldre Uppenbarligen är inte mina google- samt shoppingsskills nog, så det är dags att kalla in det tunga artilleriet. Jag behöver ett par...
2
Svar
27
· Visningar
2 676
Senast: Flixon
·
Äldre Jag ska flyga Luleå- Malmö och sen vidare till Helsingborg men när jag ska välja flyg kan man välja antingen Malmö (mma) eller Malmö...
Svar
3
· Visningar
6 523
Senast: dobbis
·
Äldre Jag ska på bröllop på midsommardagen. Har skaffat en fin gammalrosa klänning som går ner på halva vaden. Har tyvärr finska ben - vita...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 222
Senast: Jadzia
·
Äldre Jag tänkte spara lite pengar och spanar runt. 24money har ett konto med 10% ränta! Vågar man sätta in pengar där? Kan man se nånstans...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: fryckan
·
Äldre Har köpt en ny mobil och behöver i samband ned detta ett nytt skal. Det skal jag haft hittills är av ett gummi liknande material (dvs...
2
Svar
24
· Visningar
2 979
Senast: voltis
·
Äldre Jag ska köpa en annan bil, en kombi. Bor på landet och åker en del grusvägar. Kör därutöver till och från jobbet, totalt ca åtta mil/dag...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
15 571
Senast: sjoberga
·
Äldre Även om jag egentligen har annat planerat nu i helgen, så kommer vi ändå ha någon form av midsommarmiddag någon av dagarna. Jag dricker...
Svar
12
· Visningar
724
Senast: Görel
·
Äldre Idag har vi att vänta dom i det där målet där en 22-årig kille är åtalad för våldtäkt mot barn, via internet. Killen har tydligen erkänt...
Svar
19
· Visningar
1 201
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Jag efterlyser recept på en klassisk svensk potatissallad dvs med någon typ av gräddfils- eller creme fraiche baserad dressing. När jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 112
Senast: BobberiBoo
·
Äldre Ni på buke brukar ha massa koll på saker Jag fyller ju jämnt i höst och skulle vilja fira det lite. Att ha fest för vänner är ingen ide...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Sonic76
·
Äldre Letar förslag till företag som genomför teambuilding. Inte aktiviteter som höghöjdsklättring eller forsränning utan mer ett scenario där...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: grusholmen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama