Mobilskal, gummi eller plast?

Jag kör på Case-Mate hårda glitterskal som är superenkla att plocka bort från telefonen (nödvändigt då jag använder telefonen i träningen med ett träningsarmband och med skalet får telefonen inte plats). Jag har tappat telefonen i golvet/marken några gånger utan problem!

Så länge du inte väljer det allra tunnaste och är superklumpig så tror jag att ett vanligt hårt skal funkar för dig!

Jag har alltid haft silikon, efter att ha läst att hårda skal snarare fortplantar ev stötar in i telefonen. Har klarat alla tapp hittills.

När jag reser och hanterar mobilen slarvigare har jag ett heltätt Lifeproofskal. Klarade till och med när jag välte ut en snipa olivolja rätt över mobilen på en taverna på Amorgos. :crazy:

Jag har alltid haft hårda plastskal (ibland varvar jag dock med läder/konstläder) och jag tappar min iphone JÄMT. Aldrig gått sönder, däremot vid rejälare smällar brukar själva skalet gå sönder/spricka, och det gör väl inte silikon skulle jag tro ;)

Tack för alla svar :) Bra med tips på riktigt bra skal! Tycker dock att det sammantaget verkar kunna funka med plastskal så länge jag inte är för klantig :p

Se skalen jag hittade är så snygga så får se till att inte tappa telefonen då helt enkelt :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka