Klänning finns - men benen, BENEN??

"mejkar upp dig, fixar naglar" mm skrev du inte i trådstarten och det är klart om man målar resten av de synliga kroppsdelarna ser det kanske dumt ut med omålade bara ben :)
Men skämtar du?

Går du på stort bröllop i säck och aska? Klart man gör sig så fin det går, fixad hela vägen?
Blir det inte bökigt att gå på toa i en sån?
Jag ska testa idag :D

Det finns en "grenlucka". Borde.... gå att dra isär tyget och åtminstone fixa nr 1.....

Har ett par i garderoben och jag är 33 år gammal, visste inte att det var något enbart för äldre. Det var bara ett förslag, om klänningen hade varit så lång att det inte syntes var de slutade så ser jag inte direkt skillnaden. Men du kanske tänkt ta av dig klänningen framför någon framåt kvällen och då är såklart knästrumpor kanske osexigare än stayups. :)
Obs klänningen har slits ;)

Ja, det är självklart. Men inte alla använder smink, ganska många jag känner gör inte det och jag tycker inte att de gör fel.
Var läste du att jag skrev sminkar sig?
Jag skrev, fixar till sig, vilket inte nödvändigtvis betyder att man sminkar sig.

Okej.

Köpte en tub brunutansol och ett par nya stayups.
Upptäckte till min stora förvåning och fasa att samtliga affärer i min lilla stad enbart sålde svarta stayups... Inte ens personalen i affären begrep varför de inte sålde sandfärgade eller hudfärgade strumpor.
Suck. Jag ska alltså glida fram i nästan-vita skor, rosa klänning och SVARTA strumpor. :banghead:

ska se om jag kan få liv i några urgamla stayups i hudton. Och köpa en tub loctite

Förstår inte meningen med hudfärgade nylonstrumpor överhuvudtaget. Det ser ju bara knepigt ut. Tights och nylonstrumpor är för mig en accessoar och rätt kul om de har färg eller mönster. Annars kan man lika gärna gå utan. Och ja, det gäller även om man har vita ben och åderbråck. Jag tycker väldigt få har fula ben faktiskt.

Liknande trådar

Äldre Har riktiga "problemfötter", ostabila, höga fotvalv och för korta hälsenor, som allt i sin tur gett förstörda hälar, har inga kuddar...
2
Svar
21
· Visningar
2 047
Senast: svea
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 975
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar