Byxor med benficka?!

@Flixon: Visserligen är det sport/friluftsmärken men kolla in Prana och Mountain Hardwear. Jag har flera cargobyxor från Prana som ser ut som "civila" byxor och skulle vara totalt värdelösa i fält. Dessutom har jag köpt mina (oftast) begagnade från USA för en spottstyver på eBay. Patagonia har också några modeller som är mer som vanliga byxor än fältbyxor.

@Flixon

De här finns på Boozt, det är g-star rovic high :)

gsd01392_rinsed_5245.jpg

Jag hittade däremot, men det fanns bara i strl 34 kvar och det är nog snäppet för litet. 36 brukar jag ha. Ska kika på tradera, det tänkte jag inte på!
Kappahls kläder är rätt stora i storlekarna, så det kan vara värt ett försök! Min erfarenhet är att deras 34 är mer 36-38.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 124
Senast: MiniLi
·
Äldre *Lite osäker på vart jag skulle lägga tråden - moderatorn får gärna flytta* Nu är det såhär att jag har begåvats med ett par (endast)...
Svar
10
· Visningar
12 156
Senast: Congeria
·
Utrustning Har nyligen köpt ny häst och tusentals saker till honom, och nu känner jag att det är dags att uppdatera även min egen utrustning. Men...
2
Svar
23
· Visningar
2 813
Senast: Melina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar