Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har sålt min lägenhet med vinst. Hur mycket procents skatt ska jag betala på vinsten? Mäklaren ska hjälpa mig med deklarationen när...
Svar
4
· Visningar
408
Senast: Ramona
·
Äldre Jag har ofta ganska svårt att somna på kvällarna, och medan jag ändå ligger och grubblar på allt och ingenting, så har jag börjat hitta...
Svar
3
· Visningar
368
Senast: Caoimhe
·
Äldre Hej! Jag ville prova att äta gojibär då det verkar vara väldigt bra för kroppen! En ekologisk påse som innehöll en handfull av bär...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 093
Senast: Trasdocka
·
Äldre Åker till Stockholm nästa vecka. Har förstått det som att det inte alltid finns personal i spärrarna - hur tar man sig då genom de om...
Svar
2
· Visningar
378
Senast: gul_zebra
·
Äldre Det finns en sak jag stör mig på så mycket. Och jag vet ej hur jag ska hantera detta. Min pojkvän har två yngre syskon. Min pojkvän har...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 499
Senast: Vallmo
·
Äldre Försöker hjälpa en familjemedlem med hennes mailinställnigar på telefonen. När hon är hemma (med det egna wifit antar jag) kan hon...
Svar
7
· Visningar
419
Senast: Pilot
·
Äldre Inspirerad av tråden vardagliga saker ni suger på. Vad är du riktigt bra på? Jag läste i ovannämnda tråd och reflekterade över hur bra...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 285
Äldre Någon som besökt Sofiero slottsträdgård? Jag funderar på att göra ett besök där i sommar, men när är bästa tiden att åka dit? Är...
Svar
15
· Visningar
997
Senast: emlem
·
Äldre Kommunens klädkod: "Ingen djup urringning" Korta kjolar, tunna axelband och djupa urringningar, det är klädesplaggen som medarbetarna...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
11 703
Äldre Jaha, vi har lagt ett bud på ett hus... :) Mejlade in det igår eftermiddag, så rimligtvis såg mäklaren det i morse. Än så länge har jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 456
P
Äldre Önskar tips på häftiga utomhusbad, äventyrsbad runt om i Sverige, barnen är 12-22 år. Förlitar mig på Bukeoraklet :bow:
Svar
2
· Visningar
468
Senast: Piek
·
Äldre KRIS i kompiskretsen. Behöver all input och kunskaper jag kan få förutom det jag lyckas googla Såhär är det: en familj med två barn...
Svar
9
· Visningar
1 184
Senast: Hjartagna
·
Äldre Hej Buke. Jag är en sån som mest lurkar runt och läser här men nu känner jag att jag skulle behöva lite tips och råd. För lite mer än...
Svar
15
· Visningar
1 651
Senast: Squie
·
Äldre Vilken säger ni? Jeremy Irons kanske.
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 421
Senast: vallhund
·
  • Låst
Äldre Som rubriken lyder, och med tråden om Vuxenfest i åtanken om sociala koder vs rika och fattiga vänner. Det är verkligen ett problem med...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
25 729
Senast: Gunnar
·
R
Äldre Det känns ruttet att inte kunna lösa det här själv, men here it goes: Elen på min Volvo V70 har på något sätt lagt av så det går inte...
Svar
13
· Visningar
1 642
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Som rubriken lyder, någon som har tips på en prisvärd vardagsmascara som inte är vattenfast... Det är läge att byta ut den befintliga...
Svar
13
· Visningar
2 075
Senast: lilstar
·
Äldre Idag mötte jag ett pucko i kurva som körde helt på min sida och inte ens reagerade när jag tutade, körde halvvägs av vägen men han...
2
Svar
26
· Visningar
2 199
Senast: Pudlan
·
Äldre Jag åkte buss fram och tillbaka till en närbelägen ort här om dan, det var första gången på några år jag åkte buss och upptäckte till...
2
Svar
35
· Visningar
1 746
Äldre Jag läste Charlie and the Chocolate Factory igår och stötte på detta hysteriskt roande kapitel. Nu är jag nyfiken på om någon har läst...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Vi som letar häst II