Bästa manliga rösten

Såg det här och tänkte på dig: "En av countrymusikens främsta, Kris Kristofferson, kommer till Sverige i september för fem konserter. Den 12 september spelar han på Palladium i Malmö, den 15 september på Vara Konserthus i Vara, den 17 september i Kalmarsalen i Kalmar, den 18 september på Konserthuset i Göteborg och den 20 september på Cirkus i Stockholm.

Konserterna öppnas av Appalachian Murder Bunnies bestående av Kris dotter Kelly Kristofferson och Andrew Hagar."
Tack! Vem hänger på?

Liknande trådar

Samhälle Jag är politiskt aktiv men jag bryr mig mindre om ifall folk röstar på mitt parti än att de FAKTISKT RÖSTAR! ju färre soffliggare...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
6 269
Senast: Asko
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EU:s medlemsländer röstade under onsdagen för ett förslag om att sänka vargens skyddsstatus. Förslaget lades av kommissionen förra året...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama