Jag känner två till med absolut gehör, en dirigent och en klarinettist, båda utrustade med brukbara tenorer, måste vara något som går hand i hand.Jo vi tenorer brukar ha det , som av en händelse är jag också tenor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner två till med absolut gehör, en dirigent och en klarinettist, båda utrustade med brukbara tenorer, måste vara något som går hand i hand.Jo vi tenorer brukar ha det , som av en händelse är jag också tenor.
Jag känner två till med absolut gehör, en dirigent och en klarinettist, båda utrustade med brukbara tenorer, måste vara något som går hand i hand.
Tack! Vem hänger på?Såg det här och tänkte på dig: "En av countrymusikens främsta, Kris Kristofferson, kommer till Sverige i september för fem konserter. Den 12 september spelar han på Palladium i Malmö, den 15 september på Vara Konserthus i Vara, den 17 september i Kalmarsalen i Kalmar, den 18 september på Konserthuset i Göteborg och den 20 september på Cirkus i Stockholm.
Konserterna öppnas av Appalachian Murder Bunnies bestående av Kris dotter Kelly Kristofferson och Andrew Hagar."
Det är tyvärr inte min grej men kanske värt en egen träfftråd?Tack! Vem hänger på?
Benedict Cumberbatch eller Michael WincottVilken säger ni?
Jeremy Irons kanske.
Moberg är sexigare.Per Myrberg