Bästa manliga rösten

Jyrki! (sångare i 69 Eyes)
Både pratar och sjunger helt otroligt fantastiskt. Eller ja, förut åtminstone, jag har inte lyssnat på något som spelats in senaste åren. Åh. Nu måste jag lyssna på en av mina favoritlåtar innan jag somnar. Den där rösten alltså... :d :love:

Sedan blir jag alltid, alltid glad av att lyssna på Ola Salo också, men det är nog till stor del för att han säger så mycket bra saker.

Jyrki :love:

Senast ändrad:
Usch, klarar inte av honom. Hör bara gubbig kvinnomisshandlare och blir irriterad.

slap-quote.jpg

:yuck:
Men sanslöst...:confused:
Där föll min bild av att det var en vettig människa...

Håller med om Freddie Mercury, men lägger även till Bob Catley som sångröst :love:

Faller för övrigt, som många verkar det som, för de där männen med lite djupa raspiga röster.

Liknande trådar

Samhälle Jag är politiskt aktiv men jag bryr mig mindre om ifall folk röstar på mitt parti än att de FAKTISKT RÖSTAR! ju färre soffliggare...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
6 269
Senast: Asko
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 268
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 060
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EU:s medlemsländer röstade under onsdagen för ett förslag om att sänka vargens skyddsstatus. Förslaget lades av kommissionen förra året...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama