Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev jag rörd.Hawkwind nu måste jag ju bara packa upp min skivspelare o alla gamla LPs.
Låter fascinerande, smakprov?Gerard Butler kan jag lyssna på hur länge som helst. Jack Whitehall om hans röst: "He's got a beautiful voice, it's like someone holding your head down and making love to your ear with a condom made of velvet." Jag håller med.
Och Lemmys raspiga whiskyröst var inte heller dum. Särskilt de Hawkwind-låtar han gjorde vocals på.
Cool bild! (Men storleken på hästens bett! )Snubblade över en bild på honom, som jag inte sett förr.
Och jag tyckte att den passade på just det här forumet, än kanske någon annan.
Hur kunde du?Och charles dance! Hur kunde jag glömma honom i listan?
Såg det här och tänkte på dig: "En av countrymusikens främsta, Kris Kristofferson, kommer till Sverige i september för fem konserter. Den 12 september spelar han på Palladium i Malmö, den 15 september på Vara Konserthus i Vara, den 17 september i Kalmarsalen i Kalmar, den 18 september på Konserthuset i Göteborg och den 20 september på Cirkus i Stockholm.Jonny Casch o Kris Kristofferson.
När ens ungdomsidoler har hunnit bli 70+ eller dött, känns det ensamt. JC har jag först börjat uppskatta för ca 20 år sedan.
KK blev jag retad för att jag gillade på den tiden det begav sig.
Det var jag som kommenterade att min pappa också hade absolut gehör och att det, trots att många tror det, inte är någon välsignelse. Pappa var inte särskilt förtjust i den svenska sociala skicken att sjunga till snapsen, vinet etc.Sångröst är omöjligt att ge omdöme om, så jag säger Oldie. Det finns för många bra i för många olika genrer för jämförelse. (hur kan man jämföra Pavarotti med Jussi Björling eller Ian Gillan med Phil Lynnot?)
Dessutom är jag förbannad med perfekt gehör så det gör det ännu svårare (japp förbannad, det är en hemsökelse utan like, för annars kan man nicka älskligt, hur kan man göra det när man mest vill gå och kasta upp???)
(Tror någon till här har samma problem där, har fått den kommentaren förut)
Det var jag som kommenterade att min pappa också hade absolut gehör och att det, trots att många tror det, inte är någon välsignelse. Pappa var inte särskilt förtjust i den svenska sociala skicken att sjunga till snapsen, vinet etc.
Pappa hade dessutom en bra tenor (lite åt Geddahållet).