Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Dagens I-landsproblem...Jag ska sluta på jobbet och bjuda på fika på min sista arbetsdag. Bland kollegerna finns både laktosintoleranta...
Svar
15
· Visningar
1 304
Senast: Myrten
·
Äldre Det här är en tanke som vuxit hos mig sedan jag träffade min sambo. Hans stora dröm är att få flytta norrut, gärna så långt som till...
12 13 14
Svar
275
· Visningar
23 356
Senast: kamomillo
·
Äldre Varför är det olika regler för utevistelse för djur? Så här års är det ofta ko-utsläpp. Varför behöver häst ha möjlighet att dagligen...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
8 517
Senast: Bluefish
·
Äldre Hur funkar det där egentligen? Jag har ett heltidsjobb och skulle tillfälligt behöva få in lite extra slantar. Tyvärr går det inte att...
2
Svar
26
· Visningar
2 130
Senast: MissFideli
·
Äldre Jag har gjort bort mig. Jag har skickat in min telefon till netonnet för lagning och insåg nu när jag läste igenom mailen ifrån dem att...
Svar
2
· Visningar
514
Senast: Piek
·
Äldre Jag ska bjuda 20 personer på brunch nästa helg och behöver lite inspiration till vad jag ska bjuda dem på.. Vad består den ultimata...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: pepp
·
Äldre Är det bara jag som får sms där det står typ : "073-******* har skickat mms till dig. Du kan hämta det på tele2 genom att slå in koden...
Svar
3
· Visningar
1 752
Senast: Fibusen
·
Äldre Jag ska köpa ny cykel men vart är bra att köpa? och vilken sort? Pris? Jag har aldrig köpt en cykel så jag vet inte. Jag vill ha en...
Svar
2
· Visningar
333
Senast: Egonson_
·
Äldre Bu eller bä? Någon som har? Eller hur gör ni andra glasögonbärare som inte använder linser?
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 528
Senast: AraSlei
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Borde Sverige gå ur EU?
Svar
17
· Visningar
1 082
Senast: Shaggy
·
Äldre Har ni några bra pick-nick spots i Stockholm? - Nära vattnet helst - Inte på tok för långt från T-centralen, gärna max 15 min med...
Svar
7
· Visningar
528
Äldre Jag tillhör den lilla skara människor som inte skaffat facebook då jag är rätt anonym av mig och inte har något behov av låtsaskompisar...
2
Svar
20
· Visningar
11 548
Senast: purity_666
·
Äldre Jag och en till diskuterade kring att gå en kurs i hjärt/lungräddning framöver. Hittar dock bara kurser för företag - är det någon som...
Svar
5
· Visningar
555
Senast: Youmeoh
·
Äldre Mina anteckningar i min iphone 5S försvann helt plötsligt! Vad händer? Och kan jag rädda dom?
Svar
15
· Visningar
6 554
Äldre Mamma ville gärna bjuda oss barn med våra respektive och barnbarn på semester nästa sommar, och hon är inne på att hyra ett större hus...
Svar
7
· Visningar
810
Senast: Fille
·
Äldre Jag och mamma planerar att göra en resa och har efter en del funderade kommit ram till att en långweekend i någon intressant men billig...
2
Svar
31
· Visningar
1 768
Äldre Någon som har en? Är det bra? Hur avancerad ska den vara för att funka? Vi har normalt inte pasta, möjligen sjögräsnudlar, och jag är...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: cute_beast
·
Äldre Jag börjar snart gråta, jag måste byta bil :nailbiting: men jag hittar inget som passar, det är alltid nåt som havererar :down: Har...
Svar
0
· Visningar
768
Senast: LillaMy84
·
Äldre " Hanna Fahl: Den gemensamma nämnaren vid övergreppen är kön, inte etnicitet" DN Jo det stämmer nog i alla de fall som polisen känner...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
25 381
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar