Solglasögon med styrka

Jag har!
Köpte på Specsavers och fick två par glasögon (ett par vanliga + ett par solglasögon) för 2400kr. Då ingick försäkring, synundersökning, hårdhetsbehandling på båda samt reflexbehandling på de vanliga glasögonen.
Det är inga märkvärdiga bågar på något sätt och jag har knappt något synfel eftersom jag opererade mina ögon för 5,5 år sedan, men de fungerar väldigt väl. Är supernöjd!
Hunden åt dessutom upp mina nya glasögon efter typ två veckor, och det var inga konstigheter att få ett par nya på försäkringen :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Borde finnas flera som har det, väl? Är ni nöjda? Jag har tidigare tyckt att jag inte velat vara låst till att när jag vill ta av mig...
2
Svar
32
· Visningar
1 693
Kropp & Själ Solglasögon som ser ut som "vanliga" casual solglasögon men har "sportiga" egenskaper som gör att de även lämpar sig för t ex löpning...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Badtz Maru
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·
Utrustning Behöver ev köpa ny padd och blivit tipsad om foampadd typ ogilvy eller snarlik. Ser att både Börjes och Hööks har nåt liknande, någon...
Svar
7
· Visningar
872

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka