Solglasögon med styrka

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare zassoo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 60
  • Visningar Visningar 3 551
Jag har!
Köpte på Specsavers och fick två par glasögon (ett par vanliga + ett par solglasögon) för 2400kr. Då ingick försäkring, synundersökning, hårdhetsbehandling på båda samt reflexbehandling på de vanliga glasögonen.
Det är inga märkvärdiga bågar på något sätt och jag har knappt något synfel eftersom jag opererade mina ögon för 5,5 år sedan, men de fungerar väldigt väl. Är supernöjd!
Hunden åt dessutom upp mina nya glasögon efter typ två veckor, och det var inga konstigheter att få ett par nya på försäkringen :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 320
Senast: MiniLi
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Kropp & Själ Borde finnas flera som har det, väl? Är ni nöjda? Jag har tidigare tyckt att jag inte velat vara låst till att när jag vill ta av mig... 2
Svar
32
· Visningar
1 774
Kropp & Själ Solglasögon som ser ut som "vanliga" casual solglasögon men har "sportiga" egenskaper som gör att de även lämpar sig för t ex löpning...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Badtz Maru
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31