Har du en ANING om hur ofta tågen till Bengtsfors blir inställda??Ja, visar ts artikeln för sin kompis så flyttar hon nog sitt bröllop till Bengtsfors eller nåt. För säkerhets skull.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du en ANING om hur ofta tågen till Bengtsfors blir inställda??Ja, visar ts artikeln för sin kompis så flyttar hon nog sitt bröllop till Bengtsfors eller nåt. För säkerhets skull.
Huvudet på spiken, lika barn KANSKE leker bäst, men är inte det sorgligt? Att ha en vän som är "lika" , men som uppgraderar sig till det bättre, och vänner ( jag) inte har råd att närvara vid fest och andra sammankomster längre? Är då vänskap eller pengar det viktigaste?
Fast jag baserar det på vad du skriver, inte på hur nån annan (som är uppenbart sur på dig) beskriver dig. Ser du skillnaden?ka lite som JAG kan bedöma Ts vän och dra slutsatsen att hon är en wannabee, lika lite kan DU bedöma min människosyn baserat på det inlägget.
Ingen risk, det går inga tåg till Bengtsfors!Har du en ANING om hur ofta tågen till Bengtsfors blir inställda??
Än värre, de får väl chartra ett om det ska vara så sabla petigt. Det är väl skit samma om bruden tappar håret och går i väggen av stressen, bara vännerna är nöjda?Ingen risk, det går inga tåg till Bengtsfors!
Där av "ha råd". Väl medveten om att inte alla har råd. Jag har definitivt haft perioder där den summan hade känts enorm.Ibland, ja. Men långt ifrån alltid. Jag tycker att man ska vara extremt försiktig med att kalla andras ekonomi en fråga om prioriteringar. Säger ts att hon inte har råd med 20 papp så har hon säkert inte det.
Jag förstår faktiskt ingenting?!? Helt ärligt!Fast jag baserar det på vad du skriver, inte på hur nån annan (som är uppenbart sur på dig) beskriver dig. Ser du skillnaden?
Du vet faktiskt ingenting om hur TS vän resonerar eller tänker. Allt du vet är hur hennes förorättade vän beskriver henne.
(*wannabe )