Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre En social, trevlig medial person. Som genom vad han skrivit och sagt dock visade sitt sanna jag. Ett talande exempel "-Stalin är en av...
Svar
0
· Visningar
304
Äldre Blev nästan förvånad. Jag har ju hela tiden hävdat att vi ska ha en fri invandring om, jag säger om, den som kommer har försörjning o...
Svar
4
· Visningar
763
  • Låst
Äldre I anslutning till diskussionen om äganderätten I det här fallet verkar hästarna blivit skrämda av en förbipasserande traktor. Tragiskt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 743
Senast: LenaH
·
Äldre Någon som har erfarenhet från någon av hans restauranger i London. Ska till London i vinter och som den Hells kitchen nörd vi är så...
Svar
8
· Visningar
907
Senast: Mixoman
·
Äldre Snabb fråga - jag ska till Halden i Norge i eftermiddag, och fick ingen barnvakt till min 3-månaders. Jag vet att jag kan korsa gränsen...
Svar
2
· Visningar
505
Äldre Ska flytta snart tänkte kolla med er jag har missat något. Jag har hitills: Sagt upp elen här och skaffat abonnemang till nya...
Svar
4
· Visningar
436
Äldre Det här är bara så udda och jag vet egentligen inte vart jag vill komma med inlägget. För 4 år sedan under en flytt blev jag av med en...
Svar
9
· Visningar
1 969
Senast: Halcyon
·
Äldre Jag och maken ska ta oss en semestertur. Så en alldeles vanlig sommartisdag kommer vi att åka Växjö-Karlskrona för att sen på onsdag...
Svar
4
· Visningar
544
Senast: anna_panna
·
Äldre Jag blev helt paff när jag läste rubriker idag. Regeringens utredare av skogsvårdslagen ifrågasätter om privatpersoner ska få äga skog...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
13 650
Äldre Nu under semester aktualiserades tanken då ett liv i familjen hängde på en skör tråd. Jag har länge tänkt tanken men inte kommit till...
Svar
7
· Visningar
1 855
Senast: Wembley
·
Äldre Jag måste bara berätta att jag är otroligt stolt över vår praktikant på jobbet nu .Han började hos oss för 1,5år sedan och mycket har...
Svar
10
· Visningar
1 159
Senast: myzzan
·
Äldre Jag blev så inspirerad av Uppsala- och Skaraborgstrådarna! Borde vi inte få till en träff här i Östergötland också?! :)
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 512
Senast: Bison
·
Äldre är det rimligt att böterna är så låga om en orsakar olyckor i trafiken? Är det inte rimligt att en får betala rejält skadestånd till den...
2
Svar
22
· Visningar
1 597
Senast: Lampan
·
Äldre Jag sitter i den tråkiga och jobbiga sitsen att jag ska lämna min man efter 21 års äktenskap. Det är något jag har velat göra under...
2
Svar
32
· Visningar
7 592
Senast: prallan
·
Äldre Min hatkärlek till Tradera fortsätter :idea: Jag sålde häromdagen en helt ny och oanvänd BH som har legat i garderoben och skräpat i...
2
Svar
30
· Visningar
2 710
Senast: Fan of Bill
·
Äldre Hej! Jag och min sambo ska åka en weekendresa till Färöarna i mitten på augusti. Vi kommer bo i Torshavn. Någon som har varit där och...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: mazurka
·
Äldre 24 år gammal har jag blivit bjuden på mitt livs första bröllop, och det är pojkvännens syster som ska gifta sig. Spektaklet kommer att...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
22 111
Senast: Mineur
·
Äldre Hej! Vet någon om det finns hängslen att bara klämma på byxor utan att sy fast knappar? Jag köpte en par ridleggins där det inte finns...
Svar
9
· Visningar
1 014
Senast: zarmino
·
F
Äldre Har googlat som en tok men hittar inga direkta svar. Jag + 9 till åker till New York på fredag, pappa har fyllt i ESTA för övriga...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 125
Senast: Fruentimber
·
Äldre En rastplats i Gästrikland fick bli årets nummer 1. En tallrik full faktiskt.
2
Svar
34
· Visningar
2 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka