Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska väldigt snart flytta ifrån det boendet jag har idag. Den hyresvärden jag har idag är min mor, och som ni förstår så är det en...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 948
Senast: Lavinia
·
Äldre J&?¤% S¤#/ Nån som är bra på konsumentköplagen? Kort sammanfattning av nedanstående: Jag vill ha en ny motsvarande produkt av Åf för...
Svar
18
· Visningar
1 192
Senast: Trott
·
Äldre Bilden i den här länken dök upp i mitt flöde häromdagen och trots att jag är ointresserad av tecknat kan jag inte släppa den. Den är så...
Svar
12
· Visningar
1 766
Senast: Pilot
·
Äldre Av allt att döma får vi se Jimmie Åkesson hos Skavlan på fredag. Instinktivt tycker jag att det är för j-ligt. Samtidigt som det väl...
25 26 27
Svar
537
· Visningar
31 798
Äldre Fanns det inte en sådan tråd förut? Jag hittar den inte längre:( Om den är evigt förlorad i cyberrymden - är det någon som...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
111 068
Senast: LindgrenV
·
Äldre Om man vill få gjort en snygg skylt till huset - gärna i trä - vem kan tänkas göra sådana? GÅR det över huvudtaget att få gjort en skylt...
Svar
9
· Visningar
755
Senast: Egonson_
·
Äldre Har googlat och sökt men hittar inte filmen jag tänker på! En kvinna dumpas vid en vägkant och en (äldre?) man hittar henne, tappar upp...
Svar
5
· Visningar
1 117
Senast: Sofie.S
·
Äldre Då verkar det som om den inte helt oväntade militärkuppen i Turkiet vara igång, hur tror ni detta kommer sluta...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
10 472
Äldre Finns det någon fototråd? Hittade ingen så tänkte jag skapar en. Måste vara fler här som gillar att fota. Vad har ni för kameror...
Svar
1
· Visningar
499
Senast: mandalaki
·
Äldre Ja, jag stör mig på detta ;) Min badrumsvåg diffar upp mot 2 kg beroende på var den står. Jag experimenterade lite idag då jag skulle...
2
Svar
20
· Visningar
11 714
Senast: Jeffery
·
Äldre Hej jo jag tänkte höra om detta angående alkoholfria drycker. Får systemet eller typ Ica sälja de till minderåriga. Asså typ 15/16års...
Svar
14
· Visningar
2 803
Senast: _Elly_
·
Svar
0
· Visningar
217
Senast: Kontrast
·
Äldre Jag ska på bröllop nummer 2 om tre veckor. Min första bror gifte sig i juni och min andra under kommande fest! Jag var tärna på förra...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: Mia_R
·
Äldre Minst 11 döda efter att en (eller fler) skjutit vilt omkring sig i ett köpcentrum för att sedan fortsätta ner i tunnelbanan. Tåg till...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 869
Senast: Sporthorse
·
Äldre Satt och tittade på Ica almanackan och blev lite fundersam under juli månad står ”Alla människor har rätt att bli sedda, hörda och...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 403
Senast: Lager
·
Äldre Jag skulle vilja anmäla ett brott. En person uppmanar andra till våld/dråp/mord. Jag har bildbevis på brottet. Brottet är på inget som...
Svar
3
· Visningar
600
Senast: Niyama
·
Äldre Sitter och ska boka flygbiljetter, ser att jag landar på Bromma 20.30 och nästa flyg jag ska ta går 20.45 O_o Det är ett inrikesflyg och...
Svar
13
· Visningar
3 056
Senast: kolblakkur
·
Äldre Har 22 timmar att slå ihjäl i Rom i oktober. Någon som varit där och kan komma med ett vettigt hotell där det är lätt att ta sig in till...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Cambrie
·
Äldre Jag har Spotify, gratisvarianten, och jag har gjort Mina låtar samt några låtlistor. Nu ikväll, när jag startade datorn så började musik...
Svar
3
· Visningar
333
Senast: Rie
·
Äldre Varje sommar läser man om pålar som stuckits ner under vattnet i förhoppning om att någon ska göra sig illa. Nu senast läste jag om...
Svar
7
· Visningar
990
Senast: Kamomilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama