Jag fick stoppa mig i farten från att gilla det därEna gärningsmannen tog sitt liv, enligt tv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick stoppa mig i farten från att gilla det därEna gärningsmannen tog sitt liv, enligt tv.
Ja, den nyheten har nått Sveriges radio nu hörde jag, däremot är det ingenting som polisen har bekräftat. Som alltid i såna kaotiska situationer så sprids många rykten.Jag fick stoppa mig i farten från att gilla det där
Så det är därifrån ryktet kommer.8 döda +1 som inte är död genom skottskada är bekräftat. Den där +1 vill man inte säga vad han dött av men media spekulerar om det är gm som tagit sitt eget liv. Kan ju också vara någon som blivit nertrampad i paniken därför har man inte gått ut med något än om denna +1 från officiellt håll.
Det spekuleras annars oftast om islamistisk terror innan man vet något alls.Det pratas mycket om ev högerextremism. Allt är ju bara spekulationer men en video från ett garage där några män på ett tak för en aggressiv dialog med den svartklädda (gärnings?)mannen visas om och om igen.
Det är en tysk man som står med ett vapen och säger att han är tysk. Finns säkert på Youtube för den som vill se.
8+1 som någon skrev ovanför? Alltså att +1 ev är den ena gärningsmannen?Det kan tydligen vara fler döda. CNN har just höjt till "minst 9 döda".
Ja alltså de har sagt 9 i ett par timmar. Men nu säger de minst 9. Och att en tros vara en gärningsman.8+1 som någon skrev ovanför? Alltså att +1 ev är den ena gärningsmannen?
Nu pratas det om breivik igen här på tysk tv.
De frågade nyss men saken är att ingen vet säkert. Skadade har förts till flera olika sjukhus och man har ännu inget exakt antal men man talar om ett 100-tal minst i alla fall.Ingen information om exakt hur många som skadats?
Jisses.Nu har man gripit en person på flygplatsen men denna person ska inte ha något med just skotten att göra men det var en farlig situation på flygplatsen. Medhjälpare? Ett försök till anslag där med som gick fel? De släpper verkligen bara halv information hela tiden. Något har hänt på flygplatsen men det har ingen direkt förbindning till vad som hänt i köpcentret så mycket säger de.