Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Varning för telefonlurendrejeri! Jag blev nyss uppringd av en kille som hade glädjande nyheter till mig, jag hade nämligen varit med på...
2
Svar
20
· Visningar
2 788
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Halloj! Nu tänkte jag ta buke till hjälp:) Jag köper aldrig zucchini i handeln (men det är gott) men idag när jag skulle gå hem från...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 992
Senast: Mirre
·
Äldre Okej, så det ser ut att komma mycket krusbär vid pojkvännens i år, och även om de inte måste plockas, så skulle det ju vara roligt att...
Svar
13
· Visningar
1 059
Senast: Badger
·
Äldre åker till Gotland på söndag, enl prognosen ska det regna mer eller mindre hela nästa vecka... Vad kan man göra på Gotland? Saker som...
Svar
7
· Visningar
1 669
Senast: ekra
·
Äldre Någon som testat något sådan på mobilen/surfplattan? Märkte ni någon skillnad?
Svar
6
· Visningar
496
Äldre jag skulle behöva en ny regnjacka! Den bör andas bra och vara vattentät, självklarhet för många av oss konsumenter men tyvärr inte för...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: lady_vip
·
Äldre Maken har varit lite virrig när han plockade in matvarorna i tisdags. Han stoppade färskjäst i skafferiet. De har alltså legat i 2 dygn...
Svar
3
· Visningar
1 370
Senast: ptr
·
Äldre @Texaz Grattis på din födelsedag! :banana::banana::banana::banana: Hoppas att du haft en bra dag! Kraaaam *Jenny *
Svar
5
· Visningar
369
Senast: Nezrine
·
Äldre En bekant har hastigt, oväntat och chockartat gått bort. Levde själv och det är ett minderårigt barn som kommer att ärva rubbet då...
2
Svar
30
· Visningar
2 750
Senast: svea
·
Äldre Under första besöket på psykiatrin fick jag göra ett bevakat urinprov. Är detta något som man sedan gör vid varje besök eller räcker det...
Svar
4
· Visningar
1 662
Senast: MiniLi
·
Äldre Ska på konferens i Edinburgh i slutet av september och ska prata dvs måste se lite anständig ut. Funderade på att köpa en linnekavaj...
Svar
5
· Visningar
548
Senast: fejko
·
Äldre Måste verkligen uppdatera min garderob, den består mest av svarta hoodies, svarta byxor, och svarta underkläder :p Nästan så jag blir...
2
Svar
31
· Visningar
2 506
Senast: pulkaskurk
·
Äldre Då jag om ett tag kommer bli hästlös och sedan ska flytta till en annan stad för att plugga i fyra år så måste jag tyvärr lägga hästarna...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre vi har tydligen haft vatten som droppat in i vårt garage. Länge med tanke på hur de ser ut där (vi använder de endast som förråd så...
Svar
3
· Visningar
2 077
Senast: Luff
·
Äldre För att hålla mig till ämnet i min andra tråd kommer jag hålla mig här när det gäller gården, djuren och flytten. Funderade först på att...
2
Svar
22
· Visningar
5 203
Senast: krambanan
·
Äldre Kan banken se att man haft en betalningsanmärkning om den har gått ut?
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Monkie
·
Äldre Söker efter en brun väska men hittar den inte :arghh: Jag använder nu en Louis Vuitton Speedy och hade gärna köpt den nya varianten av...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Zinfernia
·
Äldre En recepttråd till :) Mangold är så vansinnigt gott och jag använder den överallt. Samtidigt känner jag att det borde finnas fler sätt...
Svar
11
· Visningar
1 289
Senast: Lillgrådis
·
Äldre Fejkmail, tror dom missat en del saker som borde stå med lol: deltidstjänst C canzonann@sjgcs1.stsj.seagate.com | I dag 08:01 Du...
Svar
0
· Visningar
332
Äldre Får lite "På spåret"-känsla här nu... Men jag och en till tänkte åka ut i skogen (i slutet av augusti), testa på allemansrätten och...
Svar
2
· Visningar
267
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama