Var handlar ni era kläder?

Jag handlar mycket på Gudrun Sjödén (både E-butik och butik).
Deras kläder är sköna, färgglada och strykfria.
Ett stort plus är att man kan kombinera lager på lager och att ingen säsong blir omodern. Köper man ett nytt plagg så passar det garanterat till något man har i garderoben.
Bra också om man drar lite större storlekar då många av plaggen är figursmickrande. Men naturligtvis är dom snygga även på smalare personer också.
Jag köper dock inte deras byxor (undantag pants). Tycker dom har konstig passform.

Handlar också på Boozt och Zalando.
Där köper jag mest kläder från Cream.
Deras färger är mer dämpade, typ pasteller i smutsiga toner. Jättefina plagg som verkligen känns kvinnliga och romantiska. Dom kan man också kombinera lager på lager.

Ett till märke som jag gillar är Anna Field. Finns också på Zalando.
Deras kläder har bra passform för större storlekar och väldigt snygga i sin enkelhet.

Väskor och plånbok köper jag uteslutande i det spanska märket Desigual.
Det finns också på ovanstående E-butiker.

Boozt älskar jag! Tog ett tag innan man lärde sig vilka märken som passar mig, ett märke hade SÅ fina bilder, men passformen när de väl kom var inte ens nära bilderna ;) men nu har jag lärt mig, favoriten är Desigual <3

Jag handlar typ bara på Esprit och MQ, handlar nästan uteslutande i butik.
Jag måste prova kläderna och dessutom får jag väldigt bra hjälp i de butikerna, iaf i den här staden.
Tycker de har snygga och bra kläder till bra priser med.
Så det passar mig som vill se anständig ut men inte gillar att shoppa.
Jag värdesätter servicen att de tar fram plagg åt mig som passar min kropp på en gång väldigt högt så det blir ett snabbt och smärtfritt shoppande :)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 165
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det blev massa krångel med den klänningen som jag ville ha så nu måste jag hitta nåtannat. Och det är inte så jätte lång tid kvar så det...
Svar
15
· Visningar
979
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Jag har äntligen lite mer pengar att lägga på att uppdatera min garderob med lite kvalitetsplagg. Vill satsa på plagg som är hållbara...
Svar
14
· Visningar
1 633
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt