Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre HJÄLP!!!! Behöver ev byta ut min bil lite akut och behöver därför snabbt förslag om BRA dragbilar. Krav: -Dragvikt 1990kg på utökad...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 176
Senast: super
·
Äldre Hej på er! En fråga till er som har tagit B96, alltså utökat körkort och använde er av egen kärra, hur lastade ni? Jag har en fundering...
2
Svar
28
· Visningar
4 457
Senast: prallan
·
Äldre Någon som har transporterat tapetrullar på cykel och det har gått bra? Funderar på hur man isåfall får hem dem bäst. Är tre tapetrullar...
Svar
5
· Visningar
507
Senast: Stinaelin
·
Äldre Behöver lite hjälp här... nästa vecka ska jag ha gäst boende över och ska bjuda på mat, såklart. Det är 2 middagar och en lunch det...
2
Svar
39
· Visningar
2 416
Senast: purity_666
·
Äldre Jag har inte bott hemma på ett tag och mitt kylskåp har således varit ganska övergivet. Det har inte varit någon gammal mat därinne utan...
Svar
15
· Visningar
1 424
Senast: Smulu
·
Äldre Jag har ett tag nu varit sugen på vit choklad. (Ja, jo, jag vet att det inte är choklad på riktigt ;) ) Meeen jag hittar det ingenstans...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 899
Senast: Red_Chili
·
Äldre Jag behöver inhandla lite nya frottehanddukar och vill ha tips på bra sådana. Som inte behöver 50 tvättar innan de kanske suger upp lite...
Svar
15
· Visningar
959
Äldre ... någon som vet vilka fysiska butiker som säljer dem?
2
Svar
26
· Visningar
1 752
Äldre Jag har ett dilemma som jag hoppas att ni kanske kan hjälpa mig med. Så här ligger det till: På måndag flyttar jag till Stockholm...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: Pancakes
·
Äldre Nån som provat? Jag är trött (!) på att hitta på maträtt efter maträtt. .. iofs blir det oftast samma. ..Nu äter jag dessutom...
2
Svar
39
· Visningar
1 610
Senast: tanten
·
Äldre I ett anfall av rastlöshet funderar jag på en tripp till Åland när jag ändå ska till Stockholm om ett par veckor. Men vad GÖR man...
2
Svar
35
· Visningar
2 253
Senast: trazel
·
Äldre Dans med maskeradtema. Min vän vill klä ut sig men vill inte lägga ned någon större ansträngning på det. Jag föreslog att han skulle...
Svar
16
· Visningar
956
Senast: Rie
·
Äldre Jag har inte varit hemma (på adressen jag är skriven) i sommar och det har blivit strul med min post. Har nu enligt...
Svar
14
· Visningar
1 614
Äldre Jag har ett antal burkar med tonfisk på burk (i vatten ) hemma som skulle behöva ätas upp. När jag googlade på recept så innehöll i...
2
Svar
31
· Visningar
2 108
Äldre Jag ville inte sno tråden om katten som jag nyss läste så jag startar en egen. Den väckte nämligen funderingar jag haft tidigare. Jag...
Svar
19
· Visningar
1 816
Senast: Paddington
·
Äldre Vi ska ju vara ett land med väldigt bra skydd för våra djur. Men igår när jag läste om att utredningen om katten Maja som hemtjänsten...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
5 804
Senast: Bubbla
·
Äldre det kommer ju upp erbjudanden från telefonmärkena lite då och då på telefonerna om att man är utlottad att få köpa en ny telefon för typ...
Svar
9
· Visningar
408
Äldre Behöver lite inspiration känner jag :p Skaffar ni ny eller har ni samma som förra året?
2
Svar
32
· Visningar
2 503
Äldre Vi flyttade in i vår nya lägenhet i januari och blev då varse om att vi delade trapphus med en för polisen känd yrkeskriminell kvinna...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 931
Senast: kolblakkur
·
Äldre Det känns som att det kan finnas fler här än på Vuxna som har lite koll på den typ av böcker jag vill ha tips om... Jag vill läsa...
Svar
13
· Visningar
984
Senast: fickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt