Ah... Jag avskyr vanilj.
Man kan alltså inte lita på varken dig eller ungen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah... Jag avskyr vanilj.
Dagens pris för bäst non sequitur!
Man kan alltså inte lita på varken dig eller ungen
Var det ren vit choklad då? inte vit choklad med konstigheter inuti? (tänker på naturgodis där det brukar vara choklad med nötter, torkade frukter osv...)
Åh, det lät gott!Krämig vit choklad i ett hårt vitchokladskal.
Bor för långt söderut för att ha något Dollar Store.. (Jag förknippar den kedjan med städerna långt upp i norr iaf... )Brukar finnas på Dollar Store. Ren vit choklad i kakor.
MEH! Jag bor i en förort till Sthlm med en miljard olika affärer överallt, känns det som. Är jag blind?!Såg vit choklad från Marabou senast igår mindre Coop butik i liten håla
Grattis på dagen !Kolla på Lidl! De hade massa sorter sist jag var där.
Dollar store finns ända ner till skåneBor för långt söderut för att ha något Dollar Store.. (Jag förknippar den kedjan med städerna långt upp i norr iaf... )
MEH! Jag bor i en förort till Sthlm med en miljard olika affärer överallt, känns det som. Är jag blind?!
Bor för långt söderut för att ha något Dollar Store.. (Jag förknippar den kedjan med städerna långt upp i norr iaf... )
MEH! Jag bor i en förort till Sthlm med en miljard olika affärer överallt, känns det som. Är jag blind?!
Bor för långt söderut för att ha något Dollar Store.. (Jag förknippar den kedjan med städerna långt upp i norr iaf... )
Tackar!Grattis på dagen !
Jag har ett tag nu varit sugen på vit choklad. (Ja, jo, jag vet att det inte är choklad på riktigt )
Meeen jag hittar det ingenstans alls! Det är som spårlöst borta från alla chokladhyllor i de affärer jag varit i. Det närmsta jag kommit är fazerchoklad där halva chokladkakan är mjölkchoklad och halva är vit choklad
Jag har kollat på Ica Maxi, en halvstor Coop och Hemköp.
Vad ska jag göra nu?