Vit choklad?

Jag äääälskar vit choklad, och jag säger också att Lindt har god vit choklad! Både kulorna och chokladkakan :love: faktiskt så har jag några kulor som väntar på mig i kylskåpet :D

Ok, Lindt kan ha vit choklad, annars kan det finnas på Lidl... Vi har faktiskt en Lidl i närheten.
Jag har kollat bland marabous chokladkakor, men inget resultat :( Har kollat varje millimeter av godishyllorna, förstår inte var all vit choklad tagit vägen!

Bor för långt söderut för att ha något Dollar Store.. :( (Jag förknippar den kedjan med städerna långt upp i norr iaf... :p )

MEH! Jag bor i en förort till Sthlm med en miljard olika affärer överallt, känns det som. Är jag blind?!

Då måste det ju finnas Lidl i närheten, och där kan jag nästan garantera att det finns! Jag har i alla fall i alla mina i närheten, i och för sig även på Hemköpet också :D

Bor för långt söderut för att ha något Dollar Store.. :( (Jag förknippar den kedjan med städerna långt upp i norr iaf... :p )

Tycker du att Staffanstorp ligger väldigt långt norrut? ;) (Vi har alltså Dollar Store :p ) Jag vet dessutom att de ska öppna i mina föräldrars kommun Finspång. Det är också söderut jämfört med Stockholm :)

Jag har ett tag nu varit sugen på vit choklad. (Ja, jo, jag vet att det inte är choklad på riktigt ;) )
Meeen jag hittar det ingenstans alls! Det är som spårlöst borta från alla chokladhyllor i de affärer jag varit i. Det närmsta jag kommit är fazerchoklad där halva chokladkakan är mjölkchoklad och halva är vit choklad :meh:

Jag har kollat på Ica Maxi, en halvstor Coop och Hemköp.
Vad ska jag göra nu? :(

Du kan fråga på mataffären om dom kan ta in marabou vit åt dig för har dom vanliga så bör dom kunna ta in den också.
Jag kan posta annars. Vi hade marabou vit och sen en annan sort där jag inte minns märket men den ska vara god o billig. :)

Liknande trådar

Hemmet Vi står inför en flytt och kommer att få plats med en "riktig" dubbelsäng i sovrummet. Jag :love: egentligen vår 140 cm-tempursäng...
Svar
14
· Visningar
7 954
Senast: Prosit
·
P
Hästvård Dom senaste veckorna har min älskade kille verkat trött och inte lik sig själv riktigt och för ca 2veckor sen fick han en svullnad på...
Svar
4
· Visningar
1 396
Senast: PamirRodney
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama