Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre (Jag tror visserligen att den här frågan är för svår, men å andra sidan så har jag ställt omöjliga frågor här förut och fått fantastiska...
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: Idas
·
Äldre Har någon erfarenhet av detta och koll på vilken aktör i Sverige som sköter leveransen för detta? Postnord? Jag köpte för några veckor...
Svar
5
· Visningar
2 039
Senast: megasus
·
Äldre Jag är supersugen på att köpa en sån crockpot, slowcooker. Men jag vet inte vad jag ska tänka på eller vad som är dealbreakers? Ska den...
Svar
5
· Visningar
523
Senast: Hyacinth
·
Äldre Har grubblat på en sak nu i flera dagar. Många lägger ju ut en bild på fb med t.ex ett ordspråk skrivet på, eller skickar någon typ av...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: kossankaj
·
Äldre Jag ska på en tillställning med jobbet där det står klädkod kavaj. Det är en stor baluns med hela bolaget, folk reser från hela landet...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 240
Senast: Petruska
·
Äldre Vi har ett problem som dykt upp sedan ett år och ökar hela tiden. Vi har ett landställe på en ö i skärgården och i sundet vid vår...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 045
Senast: Texaz
·
Äldre Vad var de tre bästa sakerna ni gjorde igår? Varför var de bra?
2
Svar
32
· Visningar
1 482
Senast: tuaphua
·
Äldre Vid vilka situationer ringer ni polisen? Nu menar jag inte om det pågår ett brott som våld, inbrott eller liknande. Utan om ni ser...
2
Svar
27
· Visningar
4 831
Senast: Korven
·
Äldre Idag fyller jag ¨år blir hela 27 år vad tiden går fort men har haft en bra dag . Får snart gäster så skriver in vad har fått då men...
2
Svar
20
· Visningar
1 403
Senast: annie_cool
·
Äldre Gäller norra och centrala Helsingborg och Höganäs kommun. http://www.hd.se/2016-08-22/kommunen-uppmanar-till-kokning-av-vattnet
Svar
4
· Visningar
463
Senast: lil-sis
·
Äldre Först vill man återinföra dödstraff efter militärkuppen..... Och nu har man också röstat genom att det ska bli lagligt med sex med barn...
Svar
17
· Visningar
1 052
Senast: sjoberga
·
Äldre Sååååå, ännu en tråd om där man är oense om vad som ska betalas och inte. Min sambo beslöt sig för att bryta upp vårat 2,5år långa...
2
Svar
32
· Visningar
4 749
Senast: swemale
·
Äldre Jag har märkt att Willys inte säljer Loka Crush jordgubb. Dom har de andra smakerna (åtminstone hallon, päron och apelsin) men av nån...
2
Svar
23
· Visningar
1 823
Senast: OUL
·
Äldre Jag blir smågalen, för det finns verkligen ingen som kan svara rakt på min fråga.... Kort summering: Fastigheten vi köpte har telejack...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 585
Äldre Bor ute i en by och promenerar runt med hundarna i skogen och för att ta mig dit behöver jag gå genom ett stort sandtag. I detta sandtag...
Svar
12
· Visningar
5 669
Äldre Jag tror att jag sett bilder på kungaparet/kungafamiljen på ungefär alla utedass jag varit på. Är det inte lite ofint att ha dom där...
Svar
14
· Visningar
12 205
Senast: MiaMia
·
Äldre http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/134298 sagt i valrörelsen
2 3
Svar
54
· Visningar
2 423
Äldre Jag tittar ibland på golf på tv och tycker det är rätt underhållande men då jag inte vet särskilt mycket om reglerna kan det ibland bli...
Svar
2
· Visningar
447
Äldre Igår var det ett förjävla bråk i grannhuset. Det lät som det var två personer (en man och en kvinna) skrek nått så fruktansvärt på...
Svar
8
· Visningar
1 209
Senast: Amha
·
Äldre Jag är brutalt uttråkad och Sambon ska springa midnattsloppet ikväll. Vilken är bästa uteserveringen (med tak ) att sitta på om man...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur