Mascara och kanske ett läppbalsam med färg låter som något jag skulle ta om jag inte var van med att sminka mig till vardags.
Personligen tycker jag egentligen att ögonbrynen är det viktigaste att reda ut i ansiktet, men det är främst för att mina är så otroligt bleka att de försvinner om jag inte fyller i dem. Är man dock inte van med att göra sina ögonbryn så är det verkligen inte det lättaste
Jag skulle inte heller kunna vara utan en liten väska. Ett litet betalkort kan ju kännas tryggt att ha med sig - i fall att. Sedan är det smidigt för ha med sig läppbalsam/läppglans/läppwhatever för att smeta på när det börjat försvinna.
Smycken är ju väldigt personligt. Själv gillar jag att fokusera på kläder/väska/skor och att ta det lugnt med smycken. Ett snyggt armband kan dock förändra väldigt mycket för en festlig klädsel. Halsband blir väldigt ofta -fel- enligt mig.
Har jobbat som personal shopper för lyxmärken (Miu Miu/Prada) så jag är något färgad i mina åsikter
Vad skulle inte jag ge för en personal shopper just nu!
Supertack för tips! Mina ögonbryn är helt ok tycker jag. Det verkar som att flera av er är överens om mascara och något litet på läpparna. Kanske ska gå på det, samt kika på en liten väska.