Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Standardfrukost för mig har varit två ägg, en frukt och eventuellt lite yoghurt. Det funkar sådär nu då jag verkar ha ådragit mig...
Svar
19
· Visningar
7 805
Senast: lil-sis
·
Äldre Om en samfällighet utplånades på felaktiga grunder i samband med en lantmäteriförättning på 1980-talet är då utplåningen juridiskt...
Svar
2
· Visningar
478
Senast: labb
·
Äldre Om jag vill kolla på lantmäteriets historiska kartor, måste jag göra det på en dator då? Finns det något sätt att göra det på...
Svar
1
· Visningar
545
Senast: skogaliten
·
Äldre Kan någon berätta hur jag delar in vänner på olika listor i appen, inte på dator. Gjorde just en "vänner utom" men den sparades inte.
Svar
8
· Visningar
404
Senast: honung
·
Äldre Från ingenstans efter 3 år helt knäpp, jag är otrogen m ditten och datten bla min egen svåger :eek::eek: Bråkar om allt.han Har ljugit...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
44 087
Senast: Fille
·
Äldre Jag tänkte fixa till min cykel så jag kan cykla lite. Men några frågor. 1. Sadeln är hemsk. Den är inte ett dugg skön att sitta på. Men...
Svar
0
· Visningar
377
Senast: MissFideli
·
Äldre Finns det någonstans i Stockholm där man kan köpa churros (eller äta såna)?
Svar
17
· Visningar
1 297
Äldre ¨Någon som har tips på bra drama serier? Typ tjejserier jag älskar greys anatomy, mcleod's daughters och mistresses.
Svar
1
· Visningar
425
Senast: WBanna
·
Äldre I vinter åker vi till Vietnam i ca 3 veckor och vi kommer komma hem en tisdag (eller om det var onsdag) Jag har inte tagit ledigt något...
2
Svar
30
· Visningar
3 513
Senast: Kakis
·
Äldre Jag tänkte överraska min mamma med en hotellövernattning i oktober :) Det finns ju hur många hotell som helst i Stockholm så nu vänder...
Svar
5
· Visningar
626
Senast: zassoo
·
Äldre Någon som kan delge synpunkter på passform och hållbarhet för olika märken och modeller? Har sett att det finns ju massor att välja...
2
Svar
30
· Visningar
5 376
Senast: Sannahe
·
Äldre Detta är alltså ingen debatt-tråd om rätt eller fel, om för eller emot utan snarare en tråd för de som faktiskt hjälper eller vill...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
17 861
Senast: honung
·
Äldre Den förra tråden verkar tråkigt nog ha försvunnit. (pga oaktivitet?) Så, det här är den nya tråden:D Spelar ingen roll om det är...
97 98 99
Svar
1 979
· Visningar
222 212
Senast: blizz
·
R
Äldre Vet nån hur man gör det? Jag har sett flera som har sina profilbilder public, dvs vem som helst kan se bilden, men som har gjort så att...
2
Svar
21
· Visningar
31 305
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Värmen är påtaglig och mina fötter lider. Jag tycks ha någon form av överambitiös blodcirkulation och har konstant varma fötter. (Även...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 117
Senast: Cacao_
·
Äldre Jag är inne i ett riktigt torskrace just nu. Gott och lättlagat och finns massor med recept. Jag gör min i ugnen med olika gräddbaserade...
2
Svar
29
· Visningar
1 905
Senast: vallhund
·
Äldre Hej! Moderator får gärna flytta tråden om den inte passar här. Vet inte vart jag ska placera den då tråden handlar om hästar, hundar...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 833
Äldre Så då sitter jag kollar efter billiga resor till London och till Portugal (bara någonstans). Men jag hittar inte hur man kan se...
2
Svar
23
· Visningar
2 140
Senast: Kirre
·
Äldre Är det nån som har lyckats få till några kanaler? Här kommer jag att rensa blåbär i kväll i stället för att titta på Idol. Och husse är...
Svar
10
· Visningar
703
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Hoppas denna tråd hamnar rätt, flytta den gärna annars :) Jag och min sambo hyr en liten gård. På gården finns ett boningshus på 300...
Svar
12
· Visningar
1 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka