U's tecknartråd 2

Jag målar mest digitalt istället för på papper :) Har dock svårt för att lägga ner tid på anatomi och sånt nödvändigt så mina resultat är väldigt olika (A) Lägger dessutom ytterst sällan energi på bakgrunder ;) haha har inget tålamod.

terrance___the_black_sheep__by_matttiz-d62hkn2.png

ethan_by_matttiz-d5qbiwz.png

moonbeem_by_matttiz-d4h6g60.jpg

Alltså den i mitten hade jag mer än gärna haft som tavla! :love: Ni vet en sån som "skimrar" - den hade varit så cool!

Vad duktiga alla är!

Sitter och försöker rita av svägerskans hund nu, svårare än jag trodde :p Någon som kan ge lite tips?
Hur får man pälsen att se bra ut?

Vad duktiga alla är!

Sitter och försöker rita av svägerskans hund nu, svårare än jag trodde :p Någon som kan ge lite tips?
Hur får man pälsen att se bra ut?

Hade varit kul om jag kunnat svara på det, men själv har jag bara försökt rita ett porträtt av en hund typ tre gånger i mitt liv så känns inte som att jag har "behörigheten" riktigt...Personligen bara kluddar jag med pennan och skuggar lite med fingrarna tills det ser bra ut.. :D

Ritade en del när jag var liten men slutade i tonåren, men fick för mig att köpa ett gäng promarkers nyligen och nu har jag kommit igång igen! Är inte duktig men det är så roligt med just tuschpennor tycker jag:) Färgerna ser så dock ganska dassiga ut på fotot, använde mobilkameran.

dsc-0064-2.jpg

dsc-0060-2.jpg

dsc-0064-2.jpg

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama