Sv: Försök att avliva myterna......
Jag kan nog tycka att jackos bild är ljusår ifrån biggans bild vad det gäller vettig grundform. Jag menar nu att det är jackos bild som visar en bra grundform. biggan anser ju dessutom att hennes häst är både självbärig och ihopkopplad så nog måste man ju då anta att biggans häst skall representera grundformen för en AR häst, eller hur?
du lade in bilden som ett skolboksexempel på bra form, och jacko själv uttalade sig starkt i tråden ett flertal gånger ang. hur låg nivå AR hästar/ekipage befinner sig på, och att hon aldrig ngnsin sett ngn arbeta i en vettig grundform ens. Jag ifrågasätter hur det är möjligt att ingen kan uppnå ens den grundläggande form som visas, även inom en annan disciplin, enligt detta påstående.
Jag kan nog tycka att jackos bild är ljusår ifrån biggans bild vad det gäller vettig grundform. Jag menar nu att det är jackos bild som visar en bra grundform. biggan anser ju dessutom att hennes häst är både självbärig och ihopkopplad så nog måste man ju då anta att biggans häst skall representera grundformen för en AR häst, eller hur?