Skulle @Habina ha nästa lek?
Nä, jag måste vila mig lite först.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle @Habina ha nästa lek?
Tror fler behöver vila sig lite innan start dock.Nä, jag måste vila mig lite först.
Vad hade jag gjort?I vår lya, efter den misslyckade lynchen igår, skrev Illiana :
"Men vad fan!!!! Jäkla BSF!!"
Sen några fan, och sen Gabby:
"Vad då bsf? tror vi att hon är våran nu? "
Vad hade jag gjort?
seriös undran hur ofta trodde ni att jag var fårulven?I vår lya, efter den misslyckade lynchen igår, skrev Illiana :
"Men vad fan!!!! Jäkla BSF!!"
Sen några fan, och sen Gabby:
"Vad då bsf? tror vi att hon är våran nu? "
I början var Illiana helt övertygad om det, men sen började jag tjata om Hedinn och sen fattade vi att du bör vara den neutrale.seriös undran hur ofta trodde ni att jag var fårulven?
jag var rätt övertygad om att det var habina från start - det var ju typ det jag teoriade om redan inför DL1 juI början var Illiana helt övertygad om det, men sen började jag tjata om Hedinn och sen fattade vi att du bör vara den neutrale.
I början var Illiana helt övertygad om det, men sen började jag tjata om Hedinn och sen fattade vi att du bör vara den neutrale.
ja herregud vad många saker jag hittade på dig . den bästa var nog den jag grävde fram inatt till Niyama - eller hur ?Jag begriper det inte... Jag var så tydlig! Tyckte tom att Illiana bekräftade det efter första dl, men sen röstade hon på mig!
Men det var roligt att lägga dolda röster.
Glöm inte "Antorell förhäxar Niyama", kunde blivit riktigt intressant om en person fått alla radernasedan undrar jag verkligen vad som hade hänt OM ni i lyan valt Niyama till käk istället och ni inte fick nåt käk????
Och vilket kaos i spionraderna
ulvarna käkar Niyama
Siarlärlingen siar Niyama
Den neutrala skyddar niyama
osv
Med fio som bestämt hävdar att Niyama är ond ! och då helst att de fina spionraderna kommit till andra goda - herregud vilken chans jag hade !
DET om något kunde ju faktiskt ha bäddat för att jag skulle kunna lyckas fått ut fio när jag tänker efter
Fan det var ju ett genidrag av mig ju
jag är tydligen som bäst på att nå mina mål när jag inte har en aning om detGlöm inte "Antorell förhäxar Niyama", kunde blivit riktigt intressant om en person fått alla raderna
ja herregud vad många saker jag hittade på dig . den bästa var nog den jag grävde fram inatt till Niyama - eller hur ?
jag menar HUR tydlig kan man bli Samtidigt ville ju inte helt peka på det för jag ville ju kunna ha chansen att få alla att tro att den jag ville ha ut för att vinna skulle kunna ha den rollen ju annars hade jag pepprat på mot dig betydligt hårdare
Jag begriper det inte... Jag var så tydlig! Tyckte tom att Illiana bekräftade det efter första dl, men sen röstade hon på mig!
Men det var roligt att lägga dolda röster.
det jag fetade stämde nog att det var en vink till häxan slutsatsen kanske inte lika mycket, men jag ville ju som sagt inte argumentera för hårt att hon skulle vara fårulven hellerMen det stämde ju inte eftersom Illiana hade röstat en halvtimme innan?
@Niyamaag är nyfiken på vad du skrev till LL när du fick för dig att skydda mig? Fan, jag ångrar så att vi inte försökte käka mig. Beroende på hur informationen hade hamnat hade det kunnat bli riktigt kul, och jag hade blivit ganska förvånad om jag inte dog när uppdateringen kom.
@Niyama
"jag ändrar mig och skyddar Niyama istället !
Faktiskt kan det vara hon som siat hedinn! kanske egentligen mer troligt ? eftersom hedinn INTE var på tapeten så behövde hon inte berätta det själv så hon i vart fall inte själv skulle bli outad som siarlärling tex? Hon reagerade rätt kraftigt på cirkus röst så NÅGOT vet hon om hedinn ( så i lyan tror jag inte att hon är faktiskt förutsatt att hon fått inforad)
kan ju iofs fortfarande vara fårulv dock eller vara en ulv som läst leken bra
Och tja lika som förut
Är det fio som är siarlärling och blir käk så blir jag ju god även om jag förlorar mina skills
jag tror inte att lyan vill ta ut mig ( vare sig de tror att jag är fårulven eller den neutrala )
ingen ide att skydda mig men åker jag så har de alla goda kvar och min roll blir känd så då kan de bortse från alla mina tokigheter "
det hade kunnat bli en klassiker av det helaBeroende på hur informationen hade hamnat hade det kunnat bli riktigt kul, och jag hade blivit ganska förvånad om jag inte dog när uppdateringen kom.