Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon skulle ju vara upptagen?Var är Snurrfian? Jag vill ju ha svar på min fråga
jag har pingat henne på FB så hon vet att leken är slut hon tittar nog in så snart hon hinner hon har svarat på pinget att hon skulle göra detVar är Snurrfian? Jag vill ju ha svar på min fråga
det hade kunnat bli en klassiker av det hela
Ffa om jag lyckats vinna på kuppen
Jag skulle vilja sett vad du skrivit till LL då
"va dog jag inte ?? Ni måste gjort fel?"
LL nej då det är helt korrekt spela på
Fast jag älskar ironin som det blev också. När ulvarna bestämmer sig för att käka siaren så är q så tillmötesgående att hon ändrar sitt skydd från siaren till en ulv, varpå de otacksamma ulvarna ändrar till att käka en annan ulv. Typ, "Vill du inte skydda siaren så vill vi minsann inte käka henne heller!"Hahahahahaha så jävla kul
Anledningen var också att jag var rädd för att ängeln skulle skydda sig själv och q skydda fio. Och den oron var ju befogad.Fast jag älskar ironin som det blev också. När ulvarna bestämmer sig för att käka siaren så är q så tillmötesgående att hon ändrar sitt skydd från siaren till en ulv, varpå de otacksamma ulvarna ändrar till att käka en annan ulv. Typ, "Vill du inte skydda siaren så vill vi minsann inte käka henne heller!"
Jag förstår resonemanget. Tyckte lite synd om onda när ni var en lott från att vinna och sedan såg ut att missa käket, tills q ändrade sitt skydd så att ni var med i leken igen, iallafall tills nästa ändring.Anledningen var också att jag var rädd för att ängeln skulle skydda sig själv och q skydda fio. Och den oron var ju befogad.
Med tanke på att förhäxningen slog åt fel håll också så var det ju lika bra att det blev sådär. Hade vi käkat fio hade ju gabby lynchats dagen efter och vi kunde inte ens vinna lottningen pga förhäxningen.Jag förstår resonemanget. Tyckte lite synd om onda när ni var en lott från att vinna och sedan såg ut att missa käket, tills q ändrade sitt skydd så att ni var med i leken igen, iallafall tills nästa ändring.
Det svåraste som LL är nog att låta bli att ställa ledande frågor typ "Är ni säkra på det?", det har jag velat göra många gånger.
Jag är sur för att jag blev käk natt 1! Taskigt.. mycket elakt. Erkänn det var för att jag röstade på @Habina
Om inte q fått med sig folk mot Snurris som hon var säker på var ond.Med tanke på att förhäxningen slog åt fel håll också så var det ju lika bra att det blev sådär. Hade vi käkat fio hade ju gabby lynchats dagen efter och vi kunde inte ens vinna lottningen pga förhäxningen.
Habina var ju inte ens i lyan?
nåja hade satt lite tveksamhet på det inatt Men visst jag hade om jag varit i lyan kunnat tänka mig att offra den med de osäkra förhäxningarna för att behålla den som faktiskt hade chans att ta bort en röst och kanske på köpet få lite alibi att faktiskt röstat ut dennaOm inte q fått med sig folk mot Snurris som hon var säker på var ond.
och eftersom du så vänligen infört din fina q-lista så är det ingen som bryr sig om mig längreOm inte q fått med sig folk mot Snurris som hon var säker på var ond.
Jag tänkte att både alibiröstning och förhäxning av mig var riskabelt för att det skulle vara så typiskt mig som ulv, och även om Hedinn var hjälpsam så jag var rädd för hennr för jag visste att hon hade koll på det. Även BSF tror jag har koll på det?
det jag fetade stämde nog att det var en vink till häxan slutsatsen kanske inte lika mycket, men jag ville ju som sagt inte argumentera för hårt att hon skulle vara fårulven heller
Nu är jag här! Jag sa ju att jag hade ont om tid idag! Jag började ha en känsla för att du var god och jag tänkte att jag borde få en reaktion av dig om jag ställde frågan. Jag var ganska nöjd med ditt svar och jag fick en härlig massa spioninfo i morse så jag är lite sur över att jag aldrig fick använda den. Där föll liksom alla bitarna på plats för mig.Var är Snurrfian? Jag vill ju ha svar på min fråga